خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: بعد از بازی با سپاهان به خودباوری رسیدیم/ می‌توانستیم بیش از 3 گل به مس بزنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۵۱۲

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بعد از بازی با سپاهان به خودباوری رسیدیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور بعد از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان، در کنفرانس خبری اظهارداشت: ما بعد از بازی با سپاهان به خودباوری رسیدیم که توانایی زیادی داریم. فرصت کمی برای این بازی داشتیم اما تیم مس را به خوبی آنالیز کرده بودیم، روی نقاط ضعف و قوت کار کرده و می‌دانستیم چطور باید به گل برسیم. این تیم سیستم خود را بارها تغییر داد ما هم سیستم خود را تغییر دادیم و یارگیری کردیم. بچه‌های ما با تمام وجود بازی کردند. امروز توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. فوتبال همین است، یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: اینکه ما بردیم دلیل بر ضعف تیم مس رفسنجان نیست. بازی پرفشار و خوبی بود و هر دو تیم بازی خوبی را ارائه کردند. ما از موقعیت‌ها استفاده کردیم و 3 گل زدیم با اینکه موقعیت‌های بیشتری داشتیم اما بازیکنان ما از خوشحالی اینکه جلو هستیم آنطور که باید از موقعیت‌ها استفاده نکردند. ما می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

اکبرپور درباره اینکه فکر می‌کنید برتری شما در بازی امروز به خاطر انگیزه بازیکنان بود یا ضعف خط دفاع مس، عنوان کرد: مس تیم خوبی است مخصوصا در هافبک میانی اما ما آنها را آنالیز کرده بودیم. روی پرس کردن، دفاع کردن، انتقال توپ و ... کار کرده بودیم و همان طور هم به گل رسیدیم. 

وی افزود: اگر از توپی که می‌گیری انتقال درستی داشته باشی به گل می‌رسی. گل دوم را ببینید، توپی که به ابوترابی رسید او یک ضرب پاس داد اگر این طور نمی‌کرد به گل نمی‌رسیدیم. شرایط بچه‌ها اینطور بود که خودباوری نداشتند اما ما روی ذهن و روان آنها کار کردیم که جواب داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز