خبرگزاری کار ایران

مجیدی: این تیم را به امان خدا رها کرده‌اند/ اگر گل تراکتور خطا بود دیگر مربیگری را کنار می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۴۸۷

سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از مصاف با تراکتور تبریز در مورد مسائل داوری و مشکلات تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی در کل چندان زیبا و دلچسب نبود با توجه به اینکه تراکتور لایه‌های دفاعی کار می‌کرد امکان بازی زیبا وجود نداشت اما با توجه به شرایطی که باشگاه ما دارد، از تک تک بازیکنان ممنونم که تلاش کردند که به پیروزی برسیم. 

سرمربی استقلال درباره نتایج موفق مقابل تیم‌هایی که سرمربیان استقلالی دارند، گفت: همگی آن‌ها از مربیان خوب لیگ هستند، فکر می‌کنم با همت بازیکنان این پیروزی به دست آمده و در جواب این سوال می‌توانم از بازیکنانم تشکر کنم که با این وضعیت اسفناک باشگاه استقلال که در این چند سال بی سابقه بوده تمام تلاش‌شان را انجام دادند تا پیروز شوند.

مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره تکرار اشتباهات داوری در این بازی همچنین گفت: خواهش میکنم تو را بخدا درمورد داوری صحبت نکنید. تیم ما، بازیکنان و هوادارانمان به داوری آلرژی پیدا کرده‌اند! داوری عالی بود و خیلی خوب بود و دست تک تک آنها درد نکند! اگر شهامت عذرخواهی ندارند چرا به تلویزیون می‌آیند و این اندازه با شعور مردم بازی می کنند؟ من کنار خط بودم و دیدم، داور آفساید ارسلان مطهری را گرفت. چرا می آیید خودتان را توجیه می کنید؟ حالا داور اشتباه کرده، من در کنفرانس هم گفتم که همه داوران بزرگترین داوران دنیا هم اشتباه می کنند. با بازیکنان هم صحبت کردم که در مورد داوری هیچکس حق ندارد صحبت کند. دیگر چرا آقای افشاریان توجیه می‌کنید و دروغ پشت دروغ می‌گویید؟ آقا داور اشتباه کرده است دیگر، ناراحتی ام از این است که چرا اشتباهات فقط برای استقلال اتفاق می افتد و برای تیم دیگری اتفاق نمی‌افتد؟ شما گل تراکتور در همین بازی را ببیند اگر خطا بود من دیگر مربیگری را کنار می‌گذارم.

او ادامه داد: من تصمیم داشتم که در مورد داوری صحبت نکنم ولی اینقدر اشتباهات عجیب و هدفمند است که مجبورم از حق تیمم دفاع کنم. به هر جهت در مورد داوران نمی‌خواهم صحبت کنم چون حرف نزده را همیشه می‌توان زد. به امید خدا لیگ که تمام شد کاملا صحبت می‌کنیم.

سرمربی استقلال در مورد پاداش به بازیکنان همچنین گفت: این حداقل کاری است که می‌توانم برای بازیکنانم انجام بدهم. واقعا روحیه بی کسی، تنهایی، بی سر صاحبی تمام ما را فرا گرفته است! دست تمام بازیکنانم را می بوسم. کسی نیست به ما سر بزند. کسی نیست که آن را ببینیم. این باشگاه را به امان خدا رها کرده اند. هر چه می گوییم می گویند بگذارید این دولت تمام شود! آقا دولت چی تمام شود؟ هر حرفی می‌زنیم می‌گویند بگذارید این دولت‌شان تمام شود. یک کاری کردند تیم ما بی روحیه است و بازیکنانم بی انگیزه هستند، تمام تلاشم را می‌کنم که بازیکنان را در شرایط آرمانی نگه دارم. این کار را خوب بلدم و کاری می‌کنم که در تمام مسابقات با قوا بازی کنند اما مسئولان عین خیالشان هم نیست.

مجیدی همچنین در پایان گفت: حرف هم که می‌زنیم 10 دستگاه نظارتی زنگ می‌زنند، می گویند که صحبت نکنید! اینطور که نمی‌شود، حق هوادار استقلال را چه کسی بگیرد؟ مسئولان بیایند و مدیران بیایند که این بچه ها را به امان خدا رها کرده اید. من تا حدی می توانم بازیکنانم را نگه دارم. من تعجب می کنم که هیچ کس حتی به ما حتی یک زنگ نمی زند! آقا این تیم استقلال است! دیگر هر آدمی که صلاحیت ندارد و دوستانشان را در این باشگاه چپانده‌اید و استقلال را 10 سال عقب انداختید. حرف هم می‌زنیم به آنها برمی‌خورد. ببخشید. خداحافظ.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز