خبرگزاری کار ایران

تلاش سازمان لیگ جهت اخذ مجوز برگزاری رقابت های کاراته قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۴۷۵

سرپرست سازمان لیگ و مسابقات از رایزنی این سازمان برای اخذ مجوز جهت برگزاری رقابت های قهرمانی کشور، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید خرمی در گفتگو با فدراسیون کاراته گفت: علیرغم اعلام لغو کلیه مجوزهای رقابت های قهرمانی کشور از سوی فدراسیون پزشکی و ورزشی در تلاش هستیم با رایزنی های لازم مجوز برگزاری این رقابت های را اخذ نماییم.

وی افزود: بدلیل زمان اندک باقیمانده تا رقابتهای قهرمانی جهان که قرار است در آبان ماه برگزار شود، در تلاش هستیم رایزنی هایی را با فدراسیون پزشکی و ورزشی انجام دهیم تا با اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و همچنین افزایش تعداد روزهای رقابتها، مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم.

خرمی ادامه داد: قطعا اولویت نخست ما تامین سلامتی کامل شرکت کنندگان و مربیان است اما با توجه به زمان اندک و همچنین الزام به برگزاری اردوها ناچار هستیم رقابتهای انتخابی را برگزار نماییم. به همین دلیل نامه نگاری های لازم را انجام دادیم و لزوم برگزاری رقایتهای انتخابی را به اطلاع فدراسیون پزشکی و ورزشی رساندیم و اکنون منتظر اخذ مجوز مجدد هستیم.

خرمی در پایان افزود: به محض اخذ مجوز و یا راهکاری از سوی فدراسیون پزشکی و ورزشی، برنامه زمان بندی دقیق و نحوه اجرای پروتکل ها به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز