خبرگزاری کار ایران

تکواندوکار المپین: با کسب مدال، دل مردم را شاد خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۴۶۶

میرهاشم حسینی گفت: تکواندو ورزش لحظه هاست و پیش بینی نتایج آن سخت است اما دوست دارم با کسب مدال، دل مردم کشورم را شاد کنم.

به گزارش ایلنا، میرهاشم حسینی تکواندوکار اعزامی به المپیک 2020 توکیو  در گفتگو با کمیته ملی المپیک اظهار کرد: تمرینات منظم و مداومی را پشت سرگذاشتیم در حال حاضر هم در اردو هستیم و تمرینات فشرده ای را انجام می دهم تا به بالاترین سطح آمادگی مورد نظرمان برسیم.

وی افزود:متاسفانه دربرخی از مسابقات با بدشانسی روبرو و در مبارزاتم مغلوب شدم، البته از باخت هایم تجربه بزرگی بدست آوردم و خدا را شاکرم که در نهایت توانستم در تورنمنت بیروت در یک وزن بالاتر  شرکت کنم و موفق به کسب مدال طلا شوم.

وی ادامه داد: شرایط شیوع بیماری کرونا در تمریناتمان تغییری ایجاد نکرد و فقط در اردوها قرنطینه شدیم و حق خروج از اردوها را نداشتیم و فقط هر 45 روز یکبار مجاز بودیم به مدت یک هفته به خانه برویم و دوباره به اردوها باز می گشتیم.

حسینی گفت: در دوران همه گیری بیماری کرونا بسیاری از مسابقات لغو و باعث شد به آمادگی مورد نظر نرسیم و میدان کمتری ببینیم، البته این شامل همه ورزشکاران بوده است اما برخی از قاره ها مسابقات خوبی برگزار کردند.

تکواندوکار المپیکی کشورمان درباره شناخت از حریفانش اظهار کرد: من با تمام تکواندوکارانی که سهمیه المپیک کسب کردند، مبارزه کردم وبا تکواندوکاران رنک یک تا نهم رقابت کردم و موفق شدم تا اکثر حریفانم را مغلوب کنم؛ فقط حریف کره ای من هست که یکبار مغلوبش کردم و چندبار هم به او باخته ام وتنها حریفی است که از او شکست خوردم و بقیه را با اختلاف مغلوب کرده ام.

وی افزود: بعنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم و خدارا شاکرم که این شانس را دارم که یکی از کسانی باشم که سهمیه المپیک گرفتم و فرصت دارم با کسب مدال دل مردمم را شاد کنم، در واقع هدف من و سایر تکواندوکاران شیرین کردن کام ملت است.

هاشمی تاکید کرد: تکواندو ورزش لحظه هاست و هیچوقت نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد اما من با تمام وجودم می جنگم تا نتیجه خوبی در این مسابقات بگیرم؛ دوست دارم یکی از مدال آوران المپیک باشم و دل خانواده، مربیان و همه مردم کشورم شاد کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز