خبرگزاری کار ایران

کریمی: شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سایر تیم ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۴۲۰

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: با احترام به تمام تیم‌ها شانس پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر می‌بینم.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی پیش از بازی تراکتور مقابل استقلال در مورد اینکه آخرین بار چه زمانی در ورزشگاه آزادی مربیگری کرده، اظهار داشت: فقط می‌دانم آخرین بار قبل ازکرونا بود. بعد از کرونا امروز برای اولین ار است که در ورزشگاه آزادی هستم.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه هفته گذشته با کسب یک پیروزی این تیم را به ریل کسب سهمیه برگرداند، گفت: ما 4 گروه بازیکن داریم. حاضرین، غایبین، مصدومین و محرومین، در هر 4 گروه چهار پنج بازیکن کلیدی داریم بنابراین حدود 11-10 بازیکن را نداریم. اما با آمادگی کامل با بقیه بازیکنان و جوانان تیم امروز به میدان می‌رویم.

کریمی در خصوص غیبت بازیکنانی مانند اشکان دژاگه و مسعودشجاعی عنوان کرد: سعید واسعی، میثم تیموری و مهدی تیکدری هم جزو غایبین هستند. بازیکن محروم و مصدوم مانند خانزاده هم داریم. البته خداراشکر یکی دو مصدوم به جمع ما اضافه شدند و امیدواریم بقیه هم به زودی برگردند. در کل تیم ایده‌آل را ندرایم اما با جمعی از بازیکنان باانگیزه به میدان می‌رویم.

وی در مورد پیش بینی قهرمان امسال لیگ برتر گفت: با احترام به تمام تیم‌ها شانس پرسپولیس را بیشتر می‌‌دانم. البته سپاهان یکی از بهترین تیم‌ها را دارد اما شانس پرسپولیس بیشتر است و یکی از دلایل آن این است که تیم پرمهره و قدری مانند استقلال سر راه سپاهان است.

کریمی افزود: خیلی موارد را سنجیدم و تیم‌ها را بررسی کردم. خود ما اگر شانس سهمیه نداشتیم یک ریسک بود. اما بدی کار ما این بود که در بدو ورودم یک مصدوم و 4 محروم سنگین دادیم. اگر آن‌ها بودند حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم اما بدون آن‌ها هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز