خبرگزاری کار ایران

ملوان بندر انزلی جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۴۱۱

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای خود، باشگاه ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و از سوی مجید علیجان تدارکات تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به همین خاطر به دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش در مسابقات لیگ برتر و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث جریمه نقدی قطعی و از حیث محرومیت، قابل تجدیدنظر است.

مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه‌ای تیم نساجی هم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

تیم ملوان بندر انزلی نیز به دلیل سوءرفتار تیمی باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 دیدار تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و سپاهان نوین ایذه از سری رقابت‌های لیگ دسته سوم برگزار شد و از سوی سهراب چراغی عدل تدارکات تیم سپاهان نوین ایذه، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به توقف بازی و اخراجش شد، رخ داد. وی به همین خاطر به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین جهاد پژوهان سرپرست تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قطعی و از حیث محرومیت قابل تجدیدنظر است.

تیم خلیج فارس ماهشهر نیز به دلیل سوءرفتاری تیمی، باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

رامین باقری بازیکن تیم سپاهان نوین ایذه هم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه باید پنج میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز