خبرگزاری کار ایران

عباس زاده: نتیجه بازی برابر ازبکستان را فراموش کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۳۵۴

مدافع تیم ملی نوجوانان می گوید وجود بازی تدارکاتی برای ما کم تجربه ها می توانست خیلی مفید باشد.

به گزارش ایلنا، کیمیا عباس زاده، عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان در خصوص روند آماده سازی ملی پوشان گفت: با دو اردوی تدارکاتی عازم مسابقات کافا شدیم. متاسفانه به خاطر شرایط کرونایی و با توجه به اینکه در این رده سنی لیگ نداریم، بازیکنان با حداقل آمادگی و هماهنگی راهی تاجیکستان شدند. تلاش ما برای رسیدن به شاکله اصلی تیم بسیار زیاد است، اما تنها مشکل مان عدم وجود بازی تدارکاتی بود که می توانست خیلی در روند آماده سازی ما موثر باشد. شاید وجود بازی تدارکاتی برای ما کم تجربه ها می توانست خیلی مفید باشد.

وی در ادامه درباره بازی برابر ازبکستان گفت: از دقیقه اول بازی، تیم ازبکستان را تحت فشار گذاشتیم. موقعیت های زیادی برای گل زنی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از این شرایط به نحو احسن استفاده کنیم و بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود ازبکستان واگذار کردیم.

مدافع تیم ملی نوجوان کشورمان درخصوص دیدار فردا مقابل تاجیکستان اظهار داشت: تمام تمرکزمان روی آخرین بازی است. سرمربی تیم ملی فیلم دیدار برابر ازبکستان را برایمان آنالیز کرد و متوجه اشتباهاتمان شدیم. نتیجه بازی برابر ازبکستان را فراموش کردیم و تمام تلاشمان را برای بازی فردا انجام خواهیم داد تا سربلند از زمین مسابقه خارج شویم و 3  امتیاز بازی برابر تاجیکستان را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز