خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی یورو 2020: مچ اندازی انریکه و مانچینی در ومبلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۰۷۸

تیم‌های ایتالیا و اسپانیا در چارچوب مسابقات نیمه نهایی یورو 2020 امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، ایتالیا امشب (سه شنبه 6 جولای) ساعت 23:30 به وقت ایران (21:00 CET) در مرحله نیمه نهایی یوفا  2020 در لندن به مصاف اسپانیا می‌رود. اسپانیا با شکوه مطلق تیکی تاکای خود، ایتالیا را در فینال یورو 2012 با نتیجه 4 بر صفر کنار زد اما از آن زمان توازن قدرت کمی تغییر کرده است.

ایتالیا با پیروزی 2 بر صفر در مرحله یک هشتم نهایی 2016، لاروخا را حذف کرد و با 13 پیروزی در 13 مسابقه اخیر خود به ورزشگاه ومبلی آمده است، در حالی که در 32 مسابقه اخیر (27 پیروزی و 5 تساوی) شکست ناپذیر است.

 سرعت بسیار بالا و نظم تیمی آنها در بازی مقابل بلژیک که تا لحظات پایانی این تیم را تحت فشار گذاشت قابل ملاحظه بود. در مقابل ایتالیا اما اسپانیا یک تیم نامتوازن است.

پس از تساوی در مرحله گروهی مقابل سوئد و لهستان، آنها 5 بر صفر اسلواکی را شکست دادند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند، در این دور هم 5 گل به ثمر رساندند اما به سختی از سد کرواسی در وقت‌های اضافه عبور کردند. آنها همینطور مقابل سوئیس 10 نفره در ضربات پنالتی برنده شدند تا به این دور برسند و حریف سرسختی مانند ایتالیا را پیش رو ببینند.

ترکیب احتمالی

ایتالیا: دوناروما، دی لورنزو، بونوچی، کیه لینی، امرسون، بارلا، جورجینیو، وراتی، کیه‌زا، ایموبیله، اینسینیه

اسپانیا: اونای سیمون، آزپیلیکوئتا، گارسیا، لاپورته، آلبا، کوکه، بوسکتس، پدری، مورنو، موراتا، اولمو

نشست خبری سرمربیان

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا: "حتی اگر اسپانیا با بلژیک متفاوت باشد کار دشواری خواهد بود. این یک بازی در مقایسه با بازی قبلی نخواهد بود، اما مطمئناً مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. اسپانیا سال‌ها فوق العاده بوده، حتی اگر اکنون تغییراتی ایجاد شده باشد و آنها تیم جوان‌تری باشند. آن‌ها مربی خوب و بازیکنان بسیار خوبی دارند."

لوئیز انریکه ، مربی اسپانیا: "من فکر نمی‌کنم هر دوی ما تسلط داشته باشیم، بنابراین جالب است که ببینیم چه کسی این جدال را برنده می‌شود. ایتالیا جدا از داشتن بازیکنان برتر، یک تیم واقعی است. آن‌ها به عنوان یک واحد حمله و دفاع می‌کنند، که واقعاً شبیه کاری است که ما انجام می‌دهیم. اکنون آن‌ها از چندین روش بازی قدرتمند بهره می‌گیرند، به همین دلیل می‌گویم که بازی واقعاً جالب خواهد بود. هر دو تیم لحظات خود را خواهند داشت."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز