خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: پاداشی مازاد بر کمک هزینه‌های مصوب به المپین‌ها می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۸۰

وزیر ورزش و جوانان از اهدای پاداش مازاد بر کمک‌ هزینه‌های ورزشکاران و کادر فنی پیش از اعزام به توکیو خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر، سیدرضا صالحی امیری و مهدی علی‌نژاد دوشنبه شب با حضور در آکادمی ملی المپیک از نزدیک نظاره‌گر تمرینات تیم ملی شمشیربازی سابر بودند.

سلطانی‌فر در این بازدید با تشکر از اعضای تیم ملی و حمایت تأثیرگذار رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: به گفته جامعه ورزش در این دوره همدلی و همگرایی بی‌سابقه‌ای بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک حاکم است و مبنای این مهم فراهم‌سازی بهترین امکانات و شرایط قرار گرفت که در نتیجه آن ورزش کشور توانست رکورد بیشترین سهمیه‌های کسب شده در المپیک طی ادوار گذشته را ثبت کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم کاروان ایران با عزم و اراده موجود بین خانواده ورزش کشور حضور موفق و در شأن ملت ایران داشته باشد.

وی با بیان اینکه المپیک بزرگترین آوردگاه ورزش جهان و مرکز تجمع نخبگان ورزش دنیاست، خطاب به اردونشینان گفت: شما جزو هشت تیم برتر دنیا قرار دارید و اعتبار ایران را به اثبات رسانده‌اید. زحمات شما تاکنون خوب نتیجه داده است و حضور در المپیک در پی پیروزی در رقابت‌های مختلف موفقیت بزرگی است.

مسعود سلطانی‌فر حفظ آرامش و عدم دغدغه ذهنی ملی‌پوشان را مورد تأکید قرار داد و افزود: ورزشکاران هر چه در توان داشتند به کار بستند و مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز حتی‌الامکان از هیچ کمکی دریغ نکردند و امید است قدم‌های نهایی نیز محکم و استوار برداشته شود.

وزیر ورزش از اهدای پاداش مازاد بر کمک‌ هزینه‌های ورزشکاران و کادر فنی پیش از اعزام به توکیو خبر داد و گفت: بخش اعظم ورزشکاران کمک هزینه‌های خود را دریافت کردند تا مشکل تأمین معیشت نداشته باشند و پیش از المپیک نیز پاداش دیگری به ملی‌پوشان اعزامی تعلق خواهد گرفت.

وی در تمجید عملکرد و شایستگی‌های ملی‌پوشان تصریح کرد: اعضای تیم ملی با کسب سهمیه تا حدود زیادی انتظارات ملت را برآورده کردند و من فارغ از نتیجه، در دفاع از تک تک ورزشکاران به هموطنان شهادت خواهم داد که قهرمانان غیور ما هر چه در توان داشتند به کار بستند.

در این دیدار پیمان فخری سرمربی تیم ملی و فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی گزارشی از وضعیت تیم ملی، شرایط آمادگی ملی‌پوشان و مسیر پیموده شده برای حضور موفق در توکیو ارائه کردند.

فخری با اشاره به جایگاه ایران در جهان گفت: کشورمان هم‌اکنون در رده ششم دنیا قرار دارد که این جایگاه در نتیجه سال‌ها تلاش و با حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به دست آمده است.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اظهار کرد: ورزشکاران حاضر سه سال است به صورت مستمر به تمرین می‌پردازند و حضور ورزشکاران غیراعزامی به المپیک در این اردو برای ایجاد انگیزه و افزایش سطح عملکرد آنها صورت گرفته است.

مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی نیز حمایت‌های وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از ورزشکاران را ستودنی عنوان و تصریح کرد: آقایان سلطانی‌فر و صالحی امیری از زمان حضورشان در رأس مدیریت ورزش کشور همواره حامی ورزشکاران بودند و این دوره نخستین دوره‌ای است که ورزشکاران در این حد مورد حمایت و همراهی قرار گرفتند و تأثیر مستقیم و بسیاری در افزایش روحیه ملی‌پوشان داشت.

دارنده عنوان چهارم المپیک 2016 ریو ادامه داد: تأمین تجهیزات ورزشی برای تمرین ورزشکاران در منزل در زمان پاندمی کرونا انگیزه دوچندانی به ورزشکاران داد و امیدوارم شمشیربازان با قدرت در رقابت‌های المپیک حاضر شوند و کشورمان را صاحب مدال کنند.

تیم شمشیربازی سابر ایران برای نخستین بار با چهار سهمیه و با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در المپیک شرکت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز