خبرگزاری کار ایران

برای جام جهانی از حالا برنامه ریزی کنند

حجازی:کدام مربی را دیده‌اید که از جیب خودش به بازیکنان پاداش بدهد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۷۷

پیشکسوت استقلال می‌گوید حضور فرهاد مجیدی در سمت سرمربیگری این تیم ارزش بالایی دارد

به گزارش ایلنا، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال می‌گوید حضور فرهاد مجیدی در سمت سرمربیگری این تیم ارزش بالایی دارد و مدیران باشگاه باید قدردان حضور چنین سرمربی در تیم باشند. 

شرایط استقلال را چطور اریابی می‌کنید؟

استقلال نتوانست مقابل آلومینیوم اراک به برتری برسد در حالی که می‌توانست در این بازی 3 امتیاز را کسب کند اما متاسفانه اشتباهات داوری مانع از این امر شد.

در مورد اشتباهات داوری صحبت کردید. فکر نمی‌کنید اشتباهات به ضرر استقلال است؟

قطعا همین‌طور است. چند بازی است که داوران اشتباهات زیادی را علیه استقلال انجام می‌دهند و همین باعث شده تا این تیم امتیازات زیادی را از دست بدهد. اگر در همین بازی، گل استقلال را قبول می‌کردند و این تیم به برتری می‌رسید، شاید الان شرایط فرق می‌کرد. به نظرم داوران خیلی خوش‌شانس هستند که تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور ندارند.

 عملکرد مجیدی را در این چند بازی چطور ارزیابی کردید؟

مجیدی در این چند بازی نشان داد از توان فنی بالایی برخوردار است. او برای مربیگری استقلال خیلی انگیزه دارد و همین باعث شده بازیکنان هم برایش از جان مایه بگذارند. شما کدام مربی را دیده‌اید که از جیب خودش به بازیکنان پاداش بدهد؟ من مطمئن هستم بازیکنان هم حس خوبی نسبت به فرهاد دارند و به خاطر همین است که در هر بازی تلاش می‌کنند تا تیم فرهاد مجیدی و استقلال پیروزی را کسب کند.

به نظرتان اختلافات مدیرعامل با اعضای هیات مدیره حل شده است؟

ظاهرا که حل شده است زیرا آن نفر از اعضای هیات مدیره که با مدیرعامل دچار مشکل شده بودند کنار گذاشته شدند و نفرات جدید جایگزین شده‌اند. امیدوارم هرچه زودتر هماهنگی بین اعضای باشگاه به وجود بیاید زیرا اگر این امر به درازا بیانجامد به تیم ضربه خواهد خورد.

کمتر از 10 روز دیگر دربی حساس جام حذفی برگزار خواهد شد؟

بازی سختی است. استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست داده و هواداران از این تیم طلب جام می‌کنند. تنها چیزی که باعث می‌شود هواداران استقلال رضایت داشته باشند کسب جام قهرمانی است. تیمی هم که می‌خواهد به یک عنوان خوب دست پیدا کند نباید برایش فرقی کند که مقابل چه تیمی بازی می‌کند. استقلال برای این بازی خیلی انگیزه دارد و فکر می‌کنم دربی زیبایی را شاهد باشیم. 

اسکوچیچ هم به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان باقی ماند؟

اسکوچیچ نتایج خوبی در 4 بازی با تیم ملی گرفت و باعث شد به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم. در حال حاضر بهترین اتفاق این بود که خود اسکوچیچ را به عنوان سرمربی در تیم ملی حفظ کنند اما این را هم باید در نظر بگیریم که تیم ملی در مرحله بعد کار بسیار سختی را در پیش دارد؛ حریفان همگی با برنامه‌ریزی خوب به مسابقات می‌آیند و تیم ملی برای اینکه بتواند به جام جهانی صعود کند باید از همین حالا برنامه‌ریزی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز