خبرگزاری کار ایران

غفوری بازی تراکتور را از دست داد/ کاپیتان به دربی می‌رسد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۶۹

بازیکن باتجربه تیم استقلال در جریان تمرینات این تیم دچار مصدومیت شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران در مسابقه امروز مقابل تراکتور تبریز غایب خواهد بود و به جای او احمد موسوی در ترکیب قرار خواهد گرفت.

غفوری روز گذشته در جریان آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی هفته بیست و ششم در جریان تمرینات دچار آسیب دیدگی شده است. غفوری ظاهرا در جریان فوتبال درون تیمی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است و به طور حتمی در مسابقه امروز غایب است.

غفوری درحالی بازی امروز را ازدست می‌دهد که طی دو بازی گذشته هم به علت آسیب دیدگی در ترکیب جای نداشت. کاپیتان آبی‌ها پیش از برگزاری مسابقه مقابل گل گهر در هفته بیست و چهارم در مسابقه معوقه با پدیده مشهد با آسیب دیدگی بازی کرده بود و همین مسأله موجب شد تا مصدومیت زانو او را برای بازی خانگی گل گهر و دیدار خارج از خانه با آلومینیوم اراک از ترکیب بیرون بگذارد.

غفوری با درمان این آسیب دیدگی به تمرینات گروهی ملحق شده بود و آماده بازگشت به ترکیب بود که اکنون مصدومیت مچ پا او را دست کم برای یک هفته از تمرینات دور نگه خواهد داشت. بعد از کاهش تورم ناحیه مصدومیت او فیزیوتراپی را انجام می‌دهد که با توجه به فاصله کم بازی با سایپا در روز شنبه هفته آینده به طور قطعی این بازی را هم از دست می‌دهد.

به صورت مشخص تلاش کادر پزشکی استقلال از امروز آغاز روند درمانی غفوری برای بازی حساس در جام حذفی خواهد بود. طبق برنامه استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید روز بیست و چهارم تیرماه یعنی کمتر از ۹ روز دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران برود. روند درمانی و میزان آمادگی غفوری در روزهای آینده مشخص خواهد کرد او در بازی حساس دربی بازی می‌کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز