خبرگزاری کار ایران

احمد مددی: نگران داور دربی هستیم/ مجیدی حق دارد گله مند باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۴۲

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگوی زنده با زنده با برنامه فوتبال برتر در خصوص داوری دیدار این تیم با آلومینیوم گفت: گل استقلال برابر آلومینیوم سالم بود. توپ به پای قائدی برخورد نکرد و گل کاملا سالم بود.در این صحنه کمک داور صد درصد اشتباه کرده است. ایشان بعد از ورود توپ به دروازه پرچم زد و این موضوع نشان می دهد که از نظر ایشان قبل از ورود توپ به گل هیچ اتفاقی رخ نداده است.ما درباره قضاوت سید علی نامه نگاری کردیم اما به آن بی توجهی شد و با ما لجبازی کردند. می دانستیم با قضاوت ایشان استقلال ضرر می کند.

پی افزود: تعداد اشتباهات علیه استقلال طبیعی نیست. اگر اسم این موضوع فاجعه نیست، پس چه نامی دارد؟ چرا این اشتباهات برای تیم های دیگر نیست؟ به حال داوری باید گریست.متأسفانه آقای سیدعلی برای استقلال سوت‌های مغرضانه می‌زند. ایشان در بازی با آلومینیوم به ضرر ما سوت زده و وقتی او روند بازی را دچار نقض می‌کند و اجازه شکل گیری بازی استقلال را نمی دهد، چه توقعی از ارائه یک بازی روان دارید؟در ۱۲ مسابقه از ۲۵ مسابقه علیه ما اشتباهات داوری رخ داده است و حق ما ضایع شده است.مستندات این موضوع وجود دارد و ما به کمیته داوران ارائه کردیم اما صدای مظلومیت ما شنیده نمی شود. از الان نگران داوری دربی هستیم. زیرا در دو دربی گذشته نیز اشتباهات فاحش داوری به ضرر ما بود. در دربی برگشت نیز دید که خطای واضح پنالتی روی قائدی گرفته نشد تا حق استقلال پایمال شود.

مددی در مورد بازی استقلال برابر تراکتور گفت: فردا بازی حساسی برابر تراکتور داریم و نمی خواهم با صحبت هایی که می‌شود تیم وارد حاشیه شود. مشکلات استقلال درون خانوادگی است و درون خانواده حل می‌شود.

او در خصوص مشکلات مالی این تیم و گلایه های فرهاد مجیدی بیان کرد: انتهای فصل گذشته با اتفاقاتی که رخ داد، مشکلات استقلال عمیق تر شد و دچار چالش جدی تری شدیم. سرمربی محترم استقلال حق دارد اما این مشکلات زود گذر است و با تامین منابع مالی و تزریق آن به تیم، این موضوع حل می شود. دریافتی بازیکنان کاملا مشخص است و هر کسی سوالی داشته، صورتحساب مالی در اختیار او قرار گرفته است. با کاپیتان تیم جلساتی داشتیم و طی این جلسات پرداختی بازیکنان مشخص شده است و هر بازیکنی که نسبت به دریافتی خود سوالی دارد، از طرف من به باشگاه دعوت می‌شود تا ابهام برطرف شود.تمام تلاش ما این است تا قبل از دربی پرداختی خوبی به بازیکنان داشته باشیم. 

مددی خاطر نشان کرد: هیچ کس از هیات مدیره جدا نشده است. با استعفای آقای دلفانی مخالفت شد. آن عزیزانی که جدا شدند با نظر مجمع شدند. به زودی با اعضای جدید هیات مدیره به تمرین استقلال خواهیم رفت.

وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان استقلال گفت: قرارداد دیاباته و میلیچ تا پایان فصل است و بر اساس یک قاعده کلی ما منتظر نظر سرمربی محترم هستیم تا برای تمدید اقدام کنیم. برای تمدید و جذب تمامی بازیکنان با نظر سرمربی اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز