خبرگزاری کار ایران

بانوی دونده اعزامی به المپیک: بهترین رکوردم را در توکیو خواهم زد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۳۸

فرزانه فصیحی گفت: در المپیک 2020 توکیو تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین رکوردم را برای ایران به ارمغان آورم.

به گزارش ایلنا، دونده المپیکی کشورمان به کمیته ملی المپیک گفت: در تمام مدت شیوع کرونا و دوران قرنطینه حتی یک جلسه تمرین هم از دست ندادم، در روزهایی که از کسب سهمیه المپیک هم ناامید بودم مصمم تر از قبل تمریناتم را انجام دادم تا به اوج آمادگی برسم و در حال حاضر هم تمام تمرکز و هدفم را گذاشتم تا از این فرصت باقیمانده بهترین استفاده را داشته باشم و امیدوارم که با سلامت کامل به المپیک توکیو برسم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در اوج شیوع کرونا و قرنطینه زیر نظر مربی صربستانی در بلگراد تمرین می کردم، نه تنها وقفه ای در تمریناتم ایجاد نشد بلکه در ۱۰ مسابقه شرکت کردم و رکوردم را ارتقاء دادم، همچنین موفق شدم مجوز ورودی مسابقات جهانی را که سال آینده به میزبانی بلگراد برگزار می شود ، کسب کنم.

وی افزود: به جز مسابقات کسب سهمیه که لغو شد در رقابت های ترکیه و جایزه بزرگ شهرکرد نیز شرکت کردم که بازهم رکورد خوبی کسب کردم.

دونده المپین کشورمان درباره شناخت حریفان گفت: از حریفانم شناخت خوبی دارم و مسابقات بسیاری با آنان داشته ام و می دانم که رقابت سختی پیش رو دارم چرا که دوومیدانی رشته اول المپیک است و نمی خواهم ناامیدانه نظر بدهم اما  اگر بخواهیم واقع بینانه بگویم در فینال ۱۰۰ متر معمولا دونده سفیدپوست حضور ندارد و بدلیل ژنتیک متفاوت سیاهپوستان معمولا فینال در دست آنان است؛ اما ما همه تلاشمان را می کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

فصیحی افزود: هدف اصلی ما ورود به المپیک بود تا شروع خوبی برای آینده موفق سایر دوومیدانی کاران باشیم؛ تمام تلاشم را می کنم تا رکورد خوبی بزنم و بتوانم از مرحله نخست صعود کنم و دوست دارم که در المپیک توکیو بهترین خودم باشم.

وی درباره حمایت کمیته ملی المپیک اظهار کرد: کمیته ملی المپیک حامی خوبی برای همه ورزشکاران بخصوص المپین ها بوده و هست  و بخصوص در روزهای اخیر برای کسب سهمیه من تلاش بسیاری کرد و دکتر صالحی امیری همانند پدری دلسوز با من رفتار کردند و دکتر سجادی نیز پی گیر کار من بودند.

دونده المپین کشورمان درباره شعارکاروان اعزامی کشورمان به المپیک 2020 توکیو "همه برای ایران" گفت: شعار بسیار پرمحتوا و زیبایی است و به هدف من ورزشکار بسیار نزدیک است چراکه هدف اصلی من این است که راه را برای سایر ورزشکاران دوومیدانی باز کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز