خبرگزاری کار ایران

امینی: حجم اشتباهات داوری علیه ما خیلی زیاد و آزار دهنده است/ جانم را برای فوتبال اصفهان می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۲۰

گلر تیم ذوب آهن در مورد شرایط این تیم در بازی با سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی امینی پس از توقف یک بر یک تیمش برابر سایپا در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار حساسی بود و همه یک‌دل شده بودیم که بازی را حداقل مساوی کنیم. 80 دقیقه 10 نفره بازی کردن خیلی سخت است و امشب اتفاقاتی افتاد که کار برای ما مشکل شد و خوشبختانه توانستیم حداقل امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: نمی‌خواهم به داوری اعتراض کنم چون داور هم به هر حال اشتباه می‌کند، اما این حجم از اشتباهات داوری در چند هفته گذشته واقعاً دارد ما را اذیت می‌کند. از کمیته داوران فدراسیون درخواست می‌کنم برای چند هفته باقیمانده لیگ از داوران اسم و رسم‌دار، اثبات‌شده و داورانی که می‌توانیم به آنها اعتماد کنیم استفاده کنند چون متأسفانه در بازی‌های ما از داورانی استفاده می‌شود که یا 2 بار در لیگ سوت زده‌اند یا اصلاً قضاوتی نداشته‌اند و این برای ذوب‌آهن خوب نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که حداقل امتیاز را گرفتیم و توانستم به تیمم کمک کنم. امروز اولین بازی خود را برای ذوب‌آهن انجام دادم و چند سیو موفق داشتم. مهم موفقیت ذوب‌آهن و اصفهان است و همیشه گفته‌ام که یک اصفهانی باغیرت هستم و جانم را هم برای اصفهان می‌دهم.

امینی درباره بازی بعدی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سختی داریم چون هم هوا گرم است و هم نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است. با انگیزه‌ای که بازیکنان دارند برای برد به مصاف این تیم می‌رویم و به‌دنبال این هستیم که به رده دهم، یازدهم یا حتی رتبه تک‌رقمی جدول صعود کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز