خبرگزاری کار ایران

سراجی: با فشارهای سیاسی زمان جلسه کمیته استیناف تغییر کرد/ حتما پرونده را به CAS می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۱۴

مدیرعامل سایپا در مورد رأی کمیته استیناف صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا درباره رأی صادره از سوی کمیته استیناف در مورد دیدار سایپا - پیکان و رد رأی قبلی کمیته انضباطی اظهار داشت:‌ ما در لایحه‌ای که به کمیته استیناف فرستادیم به هیچ وجه ماده 61 در نظرمان نبوده است. الان تعجب می‌کنم اعضای کمیته استیناف در مورد این مفاد صحبت می‌کنند. در مورد میزان تأثیرگذاری هم من تعجب می‌کنم از صحبت دوستان. میزان تأثیرگذاری در ماده 36 آیین‌نامه قبل بوده و در آیین‌نامه جدید میزان تأثیرگذاری وجود ندارد،‌ چون قانون‌گذار به این نتیجه رسیده است که نمی‌شود  تأثیرگذاری را اندازه‌گیری کرد. رأی کمیته استیناف فاقد پشتوانه حقوقی است.

وی افزود: کمیته استیناف جلساتش در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، اما با فشارهای سیاسی که همه اهالی فوتبال شاهد آن هستند و آقایان در مجلس نطق طوفانی کردند و گفتند ما اجازه نمی‌دهیم کمیته استیناف رأی بدهد و یک نماینده دیگر گفت اگر حکم بدهند برخورد می‌کنیم، تشکیل جلسه داد. کمیته استیناف با فشار افراد سیاسی و خارج از فوتبال به صورت ضرب‌الاجل در روز یکشنبه تشکیل جلسه داد که همین موضوع نشان می‌دهد روال رسیدگی از روند قانونی خارج شده است.

مدیرعامل سایپا در ادامه توضیح داد: آقایان بگویند چه فشار سیاسی بوده که جلسه یکشنبه برگزار شده است،‌ هر چند من خودم توضیح دادم. حتی آقای موسوی (معاون کمیته استیناف) صورتجلسه را امضا نکرده است و انشای رأی به امضای اعضا نرسیده بود، چون برق قطع بوده است. حتی امروز بعدازظهر این رأی به دبیرکل ابلاغ شده است. من امروز با رئیس فدراسیون فوتبال و دبیرکل هم چند بار صحبت کردم. قطعاً به CAS خواهیم رفت.

«شما و فراز کمالوند پیش از صدور رأی اعلام کرده بودید به رأی کمیته استیناف احترام خواهید گذاشت». سراجی در واکنش به طرح این موضوع گفت: بله ما حتماً به CAS می‌رویم، اما الان هم به رأی احترام می‌گذاریم. با این حال حق قانونی ماست که به مرجع بالاتر شکایت‌مان را ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز