خبرگزاری کار ایران

محمد نوازی: باید از حیثیت فوتبال خراسان دفاع کنیم/ محمود فکری مربی با دانشی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۷۱

مربی پدیده معتقد آست پیروزهای این تیم نباید باعث غرور بازیکنان شود.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار تیم پدیده مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: هر دو طرف نیاز مبرمی به امتیاز بازی فردا دارند. هرچه به آخر فصل نزدیک می‌شویم، کار سخت و سخت‌تر می‌شود. در بازی با تراکتور و سایپا، بازیکنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در نهایت این دو بازی را پیروز شدیم.

وی افزود: امیدوارم این امتیازهای اخیر، منجر به غرور نشود و فردا که میزبان تیم نفت مسجدسلیمان و مربیان بادانشش هستیم، برنده باشیم. اگر انگیزه لازم را نداشته‌باشیم، ممکن است گرفتار شویم. در این یکی دو جلسه سعی کردیم ذهن بازیکنان را آماده این رقابت کنیم.

مربی پدیده تصریح کرد: باید از حیثیت فوتبال خراسان دفاع کنیم. علی نعمتی را در اختیار نداریم، اما خوشبختانه مصدومیت‌ها جزئی است و هیچ مشکلی نداریم.

نوازی در خصوص عملکرد داوران در ۲ تا ۳ هفته اخیر گفت: اولا ما قصد بی‌احترامی به داوران زحمتکش فوتبالمان را نداریم. همه اشتباه دارند؛ داوری هم طبیعتا اشتباه دارد. بعضی اوقات اشتباهات داوران به عملکرد تیم‌ها لطمه می‌زند. در طول فصل از داوری لطمه خوردیم، اما خوشبختانه با تلاش کادرفنی توانستیم این مساله را در پدیده جا بیاندازیم که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. امیدوارم فردا هم داوری خوب باشد و ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در رابطه با جایگاه نهایی پدیده در لیگ گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی بگیریم و مردم را خوشحال کنیم. برای فردا هم ترفندها و تاکتیک‌هایی داریم که امیدواریم با اجرای خوب توسط بازیکنان منجر به پیروزی تیم شود. در مسابقات مشکلات ریز و درشتی داشتیم، از وقتی هم شهرخودرو به پدیده برگشت، همه مسئولان تلاش مضاعفی کردند تا تیم آرامش داشته باشد. حق فوتبال مشهد بیش از اینهاست و امیدواریم فصل بعد چه ما باشیم و چه نباشیم، با حمایت مسئولان از تنها نماینده خراسان رضوی شاهد ادامه روند خوب پدیده در لیگ برتر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز