خبرگزاری کار ایران

مهدی رحمتی : معلولان ذهنی خلاقیت های منحصر به فردی دارند/ خوشحالم لبخند بر لب آنها جاری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۳۳

سرمربی تیم پدیده خراسان در جریان بازدید از مجموعه معلولان ذهنی شهید بهشتی مشهد گفت: خوشحالم که در این موسسه حضور پیدا کردم. چند هفته قبل تعدادی از معلولان ذهنی این مجموعه کلیپی را برای من ارسال کرده بودند و از من برای حضور در جمعشان دعوت بعمل آمد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی رحمتی در حاشیه بازدید از  مجموعه معلولان ذهنی شهید بهشتی مشهد اظهار کرد: شاید این افراد دارای معلولیت ذهنی باشند اما وقتی در بین آنها حضور پیدا کردم و فعالیت های آنها را دیدم متوجه شدم که در بسیاری از کارها دارای خلاقیت های منحصر به فردی هستند.

سرمربی تیم پدیده خراسان افزود: این طور که متوجه شدم این مجموعه با کمک مالی خیرین اداره می شود. خب در روزهای پیش از کرونا بازارچه های خیریه ای تشکیل می شد که باعث می شد تا مردم کمک های مالی بیشتری برای اداره این مجموعه انجام دهند اما حالا شرایط کمی سخت شده است و من هم هر کمکی از دستم بر بیاید برای این مجموعه انجام می دهم.خوشحالم که امروز هم توانستم لبخندی بر لبان این معلولان ذهنی ایجاد کنم و مطمئن هستم دعای خیر این افراد همیشه با ما خواهد بود.

رحمتی ادامه داد: از دوستان ورزشی خودم که کارهای خیر زیادی انجام می دهند و تمامی مردم خیر ، درخواست دارم تا به این مجموعه نیز کمک کنند. شماره کارت  حساب بانکی این مجموعه جهت کمک خیرین ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۳۲۶۴۸۴ بانک تجارت به نام موسسه خیریه بوستان شکوه مهر می باشد و هر فردی در این شرایط کرونایی که توان مالی دارد می تواند مبالغی را به این حساب واریز کند و یا از طریق کد دستوری  *۷۸۰*۸۱۸۷# به این مجموعه در حد توان خود کمک کنند تا در راه نگهداری و آموزش افرادی که در اینجا نگهداری می شوند هزینه شود.وی ادامه داد: با برنامه ریزی که انجام خواهم داد و با کمک دوستان دیگرم تلاش می کنم تا یتوانم یک برنامه خیریه برای این مجموعه انجام دهیم تا عواید مالی آن به این مجموعه اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز