خبرگزاری کار ایران

حسین ساکی در گفتگو با ایلنا:

سهمیه آسیایی کم‌ترین حق هواداران صنعت نفت است/ بازی با سپاهان و پرسپولیس اعتماد به نفس ما را باز گرداند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۳۱

مدافع صنعت نفت معتقد است این تیم می‌تواند در سال های آینده سهیمه آسیایی را کسب کند.

حسین ساکی هافبک تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی این تیم در دربی خوزستان در برابر نفت مسجد سلیمان گفت: ما بعد از تعطیلات دو بازی سرنوشت ساز با تیم های سایپا و نفت مسجد سلیمان در پیش داشتیم که در جدول رقیب ما بودند و پیروزی در برابر آنها برای ما بسیار حائز اهمیت بود. خدا را شکر بعد از تعطیلات توانستیم دو بازی را پشت سر بگذاریم و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم و این 6 امتیاز را تقدیم به هوادارانی می‌کنیم پای تیم و بازیکنان ایستادند.

وی در مورد برگزاری اردو در تهران و تاثیر آن روی نتیجه گیری این تیم بیان کرد: اردو تهران یکی از بهترین اتفاقات ممکن برای ما در این فصل بود و  به شدت به آن احتیاج داشتیم و باعث شد از نظر روحی و روانی ریکاوری کنیم. در این اردو دو بازی دوستانه با سپاهان و پرسپولیس داشتیم که به ما کمک کرد اعتماد به نفس خود را دوباره به دست بیاوریم.

مدافع صنعت نفت آبادان در مورد اینکه هواداران این تیم به دنبال آن هستند تا بازیکنان برای فصل بعدی نیز در این تیم بمانند، اظهار داشت: اکنون تمام تمرکز ما روی 5 بازی باقی مانده صنعت نفت است. هواداران صنعت نفت همیشه به من و سایر بازیکنان لطف فراوانی داشتند. باید در این شهر باشید و ببینید این مردم چگونه با این تیم زندگی می‌کنند حق آنها بیشتر از این است. هواداران این تیم نباید دغدغه این را داشته باشند که این تیم در لیگ بماند یا نه. کمترین حق آنها حضور صنعت نفت در آسیا است که امیدواریم در سال های آینده این اتفاق به زودی رخ دهد.

وی در مورد اینکه صنعت نفت در پایان لیگ بیستم در چه ربطی قرار خواهد گرفت بیان کرد: ما در این فصل شانس زیادی برای کسب سهیمه آسیایی داشتیم ما متاسفانه بروز برخی از مشکلات مانع آن شد از همین رو ما به دنبال جبران امتیازات از دست رفته در هفته های آینده خواهیم بود و مسلما به دنبال آن خواهیم بود تا صنعت نفت در پایان فصل در بین 8 تیم برتر لیگ قرار بگیرد.

حسین ساکی در پایان در مورد بازی حساس این تیم در برابر نساجی مازندران گفت: نساجی تیم خوبی است و حق آنها این جایگاهی نیست که در جدول دارند. شرایط این بازی برای ما همانند دو بازی قبلی است و ما برای برد و کسب 3 امتیاز خانگی در برابر نساجی وارد میدان خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز