خبرگزاری کار ایران

عمران زاده: امیدوارم فوتبال و ورزش برای وزیر ورزش جدید مهم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۲۹

مربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد به عملکرد مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان کنایه زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حنیف عمران زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر پدیده مشهد اظهار داشت: فردا یک بازی سختی با تیم پدیده داریم که قابل احترام هستند و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند. روند رو به رشدی داشتند نتیجه خوبی هم کسب کردند. در هفته‌های اخیر متاسفانه بدشانسی گریبانگیر ما بود. در بازی با پیکان می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم که متاسفانه در دقیقه 90 از دست دادیم. در بازی قبلی هم تیم صنعت نفت کلا دو موقعیت داشت که به گل و پنالتی تبدیل شد. ما در آن بازی هم فرصت های خوبی داشتیم تنها نکته مثبت ما در این مسابقات این بود که روندمان رو به جلو و رو به رشد بود. بازی فردا برای ما خیلی مهم است، ما به دنبال امتیاز هستیم که به امید خدا پس از کسب امتیاز جایگاهمان را در جدول رده بندی تثبیت کنیم.

او ادامه داد: یک مقدار بی مهری در حق تیم هایی مانند ما شده چون در ورودمان نتایج خوبی گرفتیم اما لیگ متاسفانه متوقف شد و این روند یک ذره بد شد چون به دلیل بی مهری سازمان لیگ بود که بازی ها را فشرده برگزار کردند. ما کلا بازی فولاد، پیکان و پدیده کلا سه جلسه تمرین اصلی نداشتیم که آن هم به خاطر همین فشردگی بازی‌ها بود. کلا ریکاوری بودیم که پس از یک تمرین مسافرت خارج از شهر برای بازی داشته باشیم. در حق تیم هایی مانند ما بی مهری شده است اما امیدواریم که فردا یک روز خوبی برای ما باشد و موقعیت هایمان تبدیل به گل شود تا دست پر از شهر مقدس مشاهد خارج شویم.

مربی نفت درباره غایبان این دیدار گفت: محروم که نداریم، مصدوم فقط کاپیتان تیم ماست که امیدواریم هرچه زودتر خوب شوند. آقای بلبلی هم در حال ریکاوری بعد از مصدومیت همسترینگ هستند که از هفته های بعدی به اما اضافه شوند. 

عمران زاده درباره روند خوب پدیده طی هفته های اخیر گفت: ما با بازی هایی که کردیم نشان دادیم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. تیم قابل احترامی هستیم، بازیکنان خیلی خوبی داریم و کادرفنی خوبی داریم. برنامه ریزی هایی برای این بازی داریم. در بازی های قبلی بدشانسی گریبانگیر ما شد؛ اگر مقابل فولاد پنالتی گل می شد می توانستیم به بازی برگردیم، مقابل پیکان در دقایق پایانی گل خوردیم و یا بازی قبلی هم با پنالتی شکست خوردیم. تیم ما هم یک تیم دست و پا بسته نیست. به سه امتیاز فکر می کنیم که امیدواریم آن را به دست بیاوریم.

نفت را سقوط تهدید می کند؟ حنیف عمران زاده در پاسخ به این سوال گفت: اگر بگوییم که سقوط ما را تهدید نمی کند دروغ گفتیم، ما هم تمام تلاشمان این است که نفت را در لیگ برتر نگه داریم و یک کادوی خوبی به مردم مسجد سلیمان بدهیم. از زمانی که آقای فکری از استقلال به نفت آمدند این هدف را داشتند که تیم را حفظ کنند چون خودشان این تیم را بالا آورده بودند و یک تعصب خاصی روی این تیم و مردم اینجا دارند. برای تعصب شان اینجا هستند که تیم را حفظ کنند و آن را به مردم هدیه بدهند.

مربی تیم نفت درباره اینکه شایعه جدایی فکری را تکذیب می کند یا خیر، گفت: شایعه به آن شکلی که می گفتند نبود ولی یکسری اتفاقات افتاد که درون خانوادگی بود که خداراشکر برطرف شود و همه یکدل برای موفقیت هستند. ما، مردم و بازیکنان دنبال یک هدف هستیم؛ هدف این است که تیم سال دیگر به امید خدا برنامه ریزی های خوبی داشته باشد. شما ببینید این شهر، شهر اولین هاست اما از همه چیز محروم است. به امید خدا سال آینده اتفاقات خوبی بیفتد، یک وزیر خوب بیاید که نفت و فوتبال برایش مهم باشد، مثل وزیر قبلی نباشد که دنبال ورزش و فوتبال نبود که نفت تهران هم آن اتفاق برایش افتاد؛ نفت آبادان هم چنین حال و روزی دارد. دلخوشی مردم این تیم است.

عمران زاده در پاسخ به این سوال که آیا درمورد داوری نظری دارد یا خیر، گفت: تیم ما ناراضی بوده، در بازی قبلی یک اتفاق خنده دار افتاد که نمی دانیم خطا بود یا نه، همینطور وقت های اضافه که می گیرند. ما در یک بازی 4 دقیقه وقت اضافه و یک بازی سه دقیقه وقت اضافه می گیرند. تنها درخواستی داریم این است که داوران جوان را برای مسابقاتی که حساس است به کار نگیرند.همانطور که بازی صدر جدول حساس است بازی در پایین جدول هم حساس است. حتی یک سوت اشتباه هم می تواند در این روزها یک تیم را حذف کند و به لیگ پایین سوق بدهد. امیدوارم که کمیته داوران دقت کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز