خبرگزاری کار ایران

بازدید مهدی رحمتی از مجموعه معلولان ذهنی شهید بهشتی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۵۴

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان امروز دوشنبه با حضور در مجموعه معلولان ذهنی شهید بهشتی مشهد مقدس از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در جمع معلولان ذهنی شهید بهشتی مشهدمقدس از زیرمجموعه‌های موسسه خیریه بوستان شکوه مهر حضور یافت.

فرزندان معلول ذهنی شهید بهشتی مشهدمقدس پیش از این با انتشار کلیپی خواستار حضور دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خود شده بودند و رحمتی نیز بلافاصله این دعوت آنها را اجابت کرد.

رحمتی که تیمش فردا باید مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان برود، با حضور در میان فرزندان معلول ذهنی شهید بهشتی مشهد از نزدیک با فعالیت‌های هنری متنوعی که توسط این فرزندان صورت می‌گیرد آشنا شد. در بخشی از این بازدید معلولان ذهنی مجموعه شهید بهشتی مشهد برای رحمتی سرود اجرا کردند و برای او دف نوازی کردند.

شور و شوق فرزندان معلول ذهنی شهید بهشتی مشهد سبب شد تا رحمتی دقایق بیشتری را در میان آنها بگذراند و پیراهن ورزشی را به یادگار برای آنها امضا کرد. سرمربی تیم فوتبال پدیده همچنین در این بازدید با محمدهادی اشرافی؛ مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر دیدار و در جریان جزئیات فعالیت‌های این موسسه قرار گرفت.

رحمتی پیش از این نیز در سال‌های نه چندان دور در یکی از کمپین‌های مرتبط با آسایشگاه معلولان ذهنی شهید بهشتی مشهد به همراه علی کریمی حضور یافته بود. پایان بخش این دیدار اهدای تعدادی از هنرهای دست فرزندان معلول ذهنی شهید بهشتی به سیدمهدی رحمتی بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز