خبرگزاری کار ایران

شائبه تبانی در رقابت‌های لیگ یک؛ پرونده گل ریحان - رایکا در کمیته انضباطی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۰۷

چندی پیش فریبرز محمودزاده بدون نام بردن از تیمی، در مورد پرونده باز تبانی در یک دیدار لیگ دسته اول صحبت کرد و حالا داریوش هرمزی مشخص کرد که منظور کدام دیدار بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ فوتبال دسته اول به دلیل اینکه به اندازه لیگ برتر زیر ذره‌بین نیست، معمولاً درگیر حواشی و تخلفاتی است که معمولاً در لیگ برتر شاهد آن نیستیم و هرچقدر به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم و حساسیت مسابقات در جدول بیشتر می‌شود، حرف و حدیث در خصوص این موارد هم بیشتر است.

چندی پیش بود که فریبرز محمود زاده، رییس برگزاری بازی‌های لیگ یک به صراحت اعلام کرد که از سوی ناظر یکی از بازی‌ها در این رده، تبانی به سازمان لیگ گزارش شده است و این تخلف در دست بررسی است تا اثبات یا رد آن مشخص شود. در حالیکه نامی از دو تیمی که در تقابلشان این اتفاق رخ داده برده نشد ولی صحبت‌های یک سرمربی تا حدودی پرده از این ماجرا برداشت.

 داریوش هرمزی، سرمربی تیم قشقایی شیراز که تیمش دیروز و در هفته سی و دوم مسابقات موفق شد تیم بادران را با یک گل شکست دهد ناخواسته فاش کرد که شائبه تبانی مربوط به کدام یک از بازی های لیگ یک است.

هرمزی در مصاحبه‌ بعد از بازی با بادران این چنین گفت: من به فدراسیون اعتراض دارم که چرا رأی بازی گل‌ریحان و رایکا اعلام نمی‌شود. به گفته فریبرز محمودزاده تبانی در این بازی مشخص بوده و پرونده این مسابقه هم در کمیته اخلاق و انضباطی باز است. از شهاب الدین عزیزی خادم می‌خواهم به این مسئله رسیدگی کند. او خودش در تلویزیون اعلام کرد آمده که حق را به حق‌دار برساند و پاکسازی کند، پس چه زمانی این اتفاق می‌افتد؟ چند هفته گذشته و حداقل می‌توانند بگویند این بازی مشکلی نداشته است. محمودزاده در تلویزیون اعلام کرد که ناظرین ما زد و بند در این بازی را تأیید کردند. نمی‌دانم تا چه زمانی می‌خواهیم با فساد در فوتبال راه بیاییم؟ از یک جایی باید این مبارزه شروع شود.

این بازی در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک به سود تیم گل ریحان پیش می رفت در پایان با نتیجه 3-2 به سود تیم رایکا بابل پایان یافت.

محمود شافعی، سرمربی وقت تیم گل ریحان بعد از این بازی اتهاماتی به بازیکنان تیمش وارد کرد.

حجم ویدیو: ۲۵.۶۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۳۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز