خبرگزاری کار ایران

خبر دروغی که قهرمان ایران را به دردسر انداخت؛

پای الهه منصوریان به اداره پلیس شانگهای باز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۷۹

الهه منصوریان به دلیل انتشار خبر دروغی که در موردش منتشر شده بود به اداره پلیس شانگهای رفت.

به گزارش ایلنا، الهه منصوریان، قهرمان جهان که به پیشنهاد سازمان WBK برای عقد قرارداد همکاری پاسخ منفی داده بود، با عملی از سوی آنها مواجه شد که باعث شد پایش به پلیس شانگهای چین باز شود.

ماجرا از این قرار است که مسئولان سازمان WBk که قبلا  قصد داشتند با الهه قرارداد ببندند و اتفاقا پبشنهاد مالی خوبی نیز به او داده بودند، پس از شنیدن پاسخ منفی الهه، بدون اطلاع او نامش را در لیست فایترهای این سازمان قرار دادند و عجیب اینکه حتی خبر از مسابقه الهه با یک فایتر سرشناس چینی دادند.

پس از این ماجرا تبلیغات گسترده‌ای در خصوص این رقابت صورت گرفت و در ادامه انتشار پوستر مسابقه الهه منصوریان با یک فایتر چینی به نام wangxiyue باعث شد تا پای قهرمان جهان به اداره پلیس شانگهای باز شود.

از آنجایی که حضور یک ورزشکار در دو سازمان غیر قانونی است و منصوریان هم فعلا با سازمان معتبر و بزرگ WLF قرارداد دارد، مسئولان WLF در ابتدا تصور کردند که الهه به تعداتش عمل نکرده و با دریافت پیشنهاد مالی بهتر راهی سازمان دیگری شده است و به همین دلیل خیلی زود جلسه‌ای را با الهه برگزار کردند و در آنجا بود که خود منصوریان هم متوجه ماجرا شد و موضوع را برای مسئولان WLF توضیح داد و اعلام کرد که هیچ قراردادی با WBK منعقد نکرده است.

این موضوع باعث شد تا سازمان WLF به همراه الهه منصوریان از پلیس شانگهای بخواهند تا به این ماجرا ورود کند تا برخورد لازم با سازمان WBK صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز