خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: بدون تمرکز صدر در صد نمی‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم/ منتظر یک بازی خوب هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۹۹

سرمربی سپاهان از دشواری بازی تیمش مقابل پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: بازی حساسی مثل هفته‌های گذشته داریم. دیگر همه بازی‌ها حساس هستند و هیچ فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داشته باشیم و باید تلاش کنیم که همه امتیازات را کسب کنیم و تا روز آخر به رقابت‌مان ادامه دهیم. بازی مهمی است و پیکان بازیکنان و کادر مربی‌گری خیلی خوبی دارد. بازیکنان جوانی دارد که انگیزه زیادی دارند.

او ادامه داد: در نیم فصل اول هم به سختی پیکان را شکست دادیم و روز سختی داشتیم. می‌دانیم که اگر تمرکز کافی و صد درصدی نداشته باشیم، نمی‌توانیم امتیاز بگیریم. باید راهکارهای بهتری داشته باشیم چون می‌دانیم پیکان از لحاظ دفاعی بسیار قوی است و به هر تیمی شانس گل نمی‌دهد. این مشکلات را داریم و باید با دیدگاه بهتری وارد زمین شویم تا بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: بازی بسیار سختی است و امیدوارم با کمک همدیگر امتیازات لازم را بگیریم و همچنان در رقابت باقی بمانیم. درباره محرومان‌مان هم باید بگویم خلعتبری، محبی و کریمی به خاطر اخطارهایی که در بازی‌ گذشته گرفتند، محرومند اما بقیه بازیکنان هستند و مشکلی وجود ندارد. همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز