خبرگزاری کار ایران

قیاسی: از زمانی که آقای دبیر آمده شرایط مان خیلی بهتره شده است/ حسن یزدانی با کسب طلای المپیک می‌تواند تاریخ ساز شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۹۸

ملی پوش کشتی آزاد عقیده دارد امکانات و شرایط خوبی برای این تیم از سوی فدراسیون و مسئولان فراهم شده است.

مرتضی قیاسی، ملی‌پوش کشتی آزاد در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط و فاصله باقی‌مانده تا المپیک بیان کرد: هدفم صد در صد کسب طلای المپک است. یک اردو تا المپیک توکیو فاصله داریم 13 مرحله را پشت سرگذاشتیم و سه شنبه سیزدهم تیرماه آخرین اردو را آغاز می‌کنیم.

وی در باره شرایط کشتی گیران تصریح کرد:  ازشرایط بدنی خیلی خوبی برخورداریم و تمرینات از این به بعد سبک‌تر خواهد شد. امکانات و شرایط رفاهی خوبی داریم. و امیدوارم همه کشتی گیران دست پر برگردند. امیدوارم حسن یزدانی مدال طلا بگیرد و تاریخ ساز شود.

قهرمان آسیا در مورد حمایت های رئیس فدراسیون کشتی علیرضا دبیر بیان کرد: آقای دبیر در این مدت خیلی زحمت کشیدند هم برای مکان کشتی و هم برای واکسن کرونا درواقع همه شرایط المپیکی بوده از زمانی که ایشان آمدند نسبت به قبل خیلی اوضاع بهتری داریم.

وی در پایان گفت: در آخر تشکر ویژه دارم از آقای دبیر بخاطر شرایط المپیکی که ایجاد کردند از هر نظرعالی بوده چه بازسازی سالن و چه رفاه و امکاناتی که   برای همه کشتی گیران فراهم کرند.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز