خبرگزاری کار ایران

نصرتی: هیچ کس به اندازه من به جوانان بازی نداده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۸۸

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل چوکای تالش تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.

به گزارش ایلنا، تیم پارس جنوبی جم در حالی مقابل شاگردان فرشاد پیوس به تساوی یک بر یک رسید که یک گل آنها در نیمه اول آفساید تشخیص داده شد.

سرمربی پارس جنوبی جم بعد از تساوی یک بر یک مقابل چوکای تالش گفت: خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم و تلاش زیادی داشتیم تا بچه ها را با انگیزه بالا راهی این مسابقه کنیم. با توجه به شرایط جدول و اینکه شانس صعود و خطر سقوط را حس نمی کنیم، هدف مان ارائه بازی با کیفیت به دور از استرس بود. 

وی ادامه داد: با آنالیزی که انجام داده بودیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. ما پنج بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم و با بازیکنان زیر ٢٠ سال وارد زمین شدیم. بدون اغراق باید بگویم اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند می توانستیم با اختلاف سه گل بازی را ببریم.

نصرتی درباره عملکرد بازیکنانش گفت: درود می فرستم به همه ی بازیکنان جوانم که از جان و دل بازی می کنند. همه کیفیت بازی ما و نرخ ایجاد موقعیت هایمان را دیدند و یادتان باشد من تاوان استفاده از بازیکنان جوان را می دهم. کمتر مربی هست که این ریسک را کند ولی من از تک تک بازیکنانم راضی هستم و آنها با جان و دل و با شجاعت بازی می کنند. ما در کنار کسب نتیجه به بها دادن به جوانان و پرورش نسلی تازه در فوتبال مان فکر می کنیم و خیلی خوشحالم که با این بچه ها توانسته ایم کیفیت بالای خودمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم با دقت بیشتر در کسب نتیجه هم موفق باشیم.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد داوری نیز گفت: من بازی بادران را جم باختم ولی گفتم داوری خوب بود. اما در این بازی تیم داوری گل صد در صد صحیح ما را در نیمه اول آفساید اعلام کرد. خب چون نه مدعی صعود هستیم و خطر سقوط تهدیدمان می کند داوران تصور می کنند نباید حق مان را بدهند.

نصرتی در پایان خاطرنشان کرد: ما در دو بازی باقی مانده با تمام توان به ارائه فوتبال جوانمردانه خواهیم پرداخت. من پرورش یافته مکتب پاس هستم و با همه وجودم به دنبال ارائه فوتبال پاک هستم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز