خبرگزاری کار ایران

مصطفوی: مگر زمان ما چه امکاناتی بود که کره‌جنوبی را 6 تایی کردیم؟/ مسئولان فدراسیون باید از ابتدا قاطعانه از اسکوچیچ حمایت می‌کردند/ عملکرد مثبتی در این 5 سال از سلطانی‌فر ندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۲۰

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد تمدید قرارداد با ویلموتس و همچنین عملکرد فدراسیون صحبت کرد.

داریوش مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی و حریفانی که با ایران همگروه شدند اظهار داشت: من همیشه با بحث کردن در مورد این مسائل مخالف بودم و قرعه سخت و قرعه آسان و این مسخره بازی‌ها را قبول ندارم. تیم ملی ایران داعیه صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد و تحت هر شرایطی باید یکی از 4 تیمی باشد که از آسیا مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند و برای همین نباید بنشینیم حساب و کتاب کنیم که کدام گروه سخت است و کدام گروه آسان. ما در این گروه باید هر 4 تیم دیگر را شکست دهیم و یک بازی با کره جنوبی تعیین می‌کند که سرگروه بالا برویم یا تیم دوم.

وی در مورد اینکه آیا این تیم پتانسیل شکست دادن کره جنوبی را دارد یا نه، گفت: با این همه بازیکن با کیفیت و خوب چرا نداشته باشد؟ ما در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران را در اختیار داریم. مگر زمان ما چه امکاناتی در اختیارمان بود که همین کره‌جنوبی را با 6 گل شکست دادیم؟

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ توضیح داد: اولاً این را بگویم که هیچ تمدید قراردادی صورت نگرفته است و اسکوچیچ با ما قرارداد داشت. اینکه می‌گویند قراردادش به صورت پارت پارت تنظیم شده که بعد از هر مرحله برای تمدید آن باید مذاکره شود بعید می‌دانم مورد پذیرش فیفا باشد و اگر او را برکنار می‌کردیم تهش این می‌شد که در فیفا و CAS ما را محکوم می‌کردند و از ما غرامت می‌گرفتند.

مصطفوی در ادامه گفت: وقتی اسکوچیچ نتایج به این خوبی کسب کرده اصلاً با چه منطقی می‌خواستند او را کنار بگذارند؟ به نظرم حتی بحث اینکه با او ادامه همکاری داده شود یا نه را هم نباید مطرح می‌کردند چرا که در روحیه سرمربی تیم ملی اثر منفی می‌گذارد و باید به جای این کار قاطعانه از او حمایت می‌کردند. ما باید از گذشته درس بگیریم و اشتباهات قبل را تکرار نکنیم. ما چه زمانی در اختیار داشتیم که بخواهیم سرمربی عوض کنیم؟

وی در مورد عملکرد عزیزی خادم در 4-5 ماهی که بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال بوده هم توضیح داد: فعلاً برای نظردادن در مورد عملکرد عزیزی خادم زود است و باید حداقل یک سال از حضورش روی صندلی ریاست فدراسیون بگذرد تا نتایج تصمیماتش و مدیریتش مشخص شود و تا اینجا بیشتر وارث تصمیمات مدیران و روئسای قبلی بوده است و هنوز زود است بخواهیم در مورد عملکردش قضاوت کنیم.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد عملکرد مسعود سلطانی‌فر در 5 سال حضورش به عنوان وزیر ورزش با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره دولت، گفت: تمایل ندارم زیاد وارد این موضوع شوم ولی در مجموع عملکرد مثبتی در این 5 سال از سلطانی فر ندیدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز