خبرگزاری کار ایران

المپیک توکیو: تست کرونای قایقران صربستانی در فرودگاه مثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۴۳۱

رسانه‌های ژاپنی تایید کرده‌اند تست کرونای یک ورزشکار صربستانی به هنگام ورود به ژاپن مثبت اعلام شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، تست کرونای یکی از اعضای تیم قایقرانی المپیک صربستان هنگام ورود به ژاپن برای بازی‌های المپیک توکیو که قرار است در کمتر از سه هفته دیگر آغاز شود، مثبت گزارش شده است.

این خبر روز یکشنبه(امروز) توسط آژانس خبری ژاپنی کیودو گزارش شد و به اظهارات مقامات وزارت بهداشت ژاپن استناد کرد. مقامات گفتند که این ورزشکار در فرودگاه هاندا توکیو قرنطینه شده است. گزارش شده که چهار نفر دیگر که به همراه این ورزشکار حضور داشتند به هتلی در نزدیکی فرودگاه منتقل شدند.

قرار بود آن‌ها به یک اردوگاه آموزشی در نانتو در مرکز ژاپن سفر کنند. مقامات نانتو گفتند که اردوی آموزشی احتمالاً لغو خواهد شد. این گزارش درحالی منتشر شده که دو عضو هیئت المپیک از کشور اوگاندا هنگام ورود به ژاپن در ماه گذشته تست کرونای مثبت داشتند.

سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو 2022، روز جمعه گفت که بیش از 500 شرکت کننده بدون هیچ حادثه‌ای وارد توکیو شده‌اند. حدود 11000 ورزشکار المپیکی و 4400 ورزشکار پارالمپیکی علاوه بر ده‌ها هزار مربی، داور و مقامات المپیکی دیگر برای حضور در مسابقات وارد کشور ژاپن می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز