خبرگزاری کار ایران

ایراندوست: میل به پیروزی در بازیکنان ما را به هدفمان می‌رساند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۸۱

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است پس از برگزاری تورنمنت بین المللی بلاروس، نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شده و برنامه ریزی دقیقی برای روند رو به رشد تیم صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از برگزاری اردوی 6 روزه در مرکز ملی فوتبال گفت: 35 بازیکن را به این اردو فراخوانده و عملکردشان را مد نظر داشتیم. صبح ها بازیکنان طبق برنامه بدنسازی، فعالیتهای خود را برگزار می کردند و بعدازظهرها نیز تمرین تکنیک و تاکتیک برای رفع نقاط ضعف و تقویت نکات مثبت تیم برگزار شد. در واقع پس از برگزاری تورنمنت بین المللی بلاروس، نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شده و برنامه ریزی دقیقی برای روند رو به رشد تیم صورت گرفته است.

وی در ادامه درباره همگروهی تیم ملی فوتبال بانوان با تیم های اردن و بنگلادش گفت: قرعه خوبی بود. همه تیم ها با آمادگی کامل در عرصه قهرمانی آسیا گام می گذارند و ما نیز قصد داریم با بازیکنان مبارز و جنگنده وارد این عرصه شویم. تیم ملی فوتبال بانوان نیاز به بازیکنانی دارد که دلشان با تیم ملی بوده و از هیچ تلاشی برای موفقیت و پیروزی تیم دریغ نمی کنند. در واقع میل به پیروزی در بازیکنان باعث خواهد شد تا کادر فنی و تیم ملی فوتبال بانوان به هدفش که همانا صعود به مراحل بالاتر رقابتهای قهرمانی آسیا است، برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: شناخت خوبی از دو تیم اردن و بنگلادش داریم اما باید فیلم آخرین بازیهای دو تیم را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوتشان را ارزیابی کنیم. پیش از این تیم ملی دو بار به تیم بنگلادش که از بازیکنان سرعتی بهره می برد، بازی را واگذار کرده و باید برنامه ریزی دقیقی در این راستا داشته باشیم.

ایراندوست از امکانات مناسب و مطلوبی که فدراسیون برای تیم ملی فوتبال بانوان در نظر گرفته و فراهم کرده است، تقدیر کرد و گفت: خوشحالم که مسئولین فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای ایجاد شرایطی مناسب در جهت پیشبرد اهداف تیم ملی بانوان دریغ نمی کنند. با حمایتی که مسئولین از تیم ملی فوتبال بانوان دارند، ما نیز بهترین عملکرد را داشته و پاسخگوی زحمات آنها باشیم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم.

پس از همگروهی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی، سوریه، عراق، لبنان و امارات، سرمربی تیم ملی بانوان گفت: در واقع قرعه خوبی است و امیدوارم تیم ملی در دیدارهای پیش رو موفق باشد.

ایراندوست افزود: با مسابقاتی که تیم ملی فوتبال آقایان پیش رو دارد به عنوان یک مربی، تمامی بازیها را تماشا و آنالیز خواهم کرد چرا که از هر بازی، درس می‌گیریم و بدون شک رقابتهای جذابی خواهد بود . بدون شک بازیکنان حرفه‌ای و خوب کشورم بهترین عملکرد را از خود بجای خواهند گذاشت. آرزوی موفقیت برای کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و ملی پوشان ایران دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز