خبرگزاری کار ایران

کیائر: حمله قلبی اریکسن همه چیز را در دانمارک تغییر داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۱۴

کاپیتان تیم ملی دانمارک معتقد است عارضه قلبی اریسکن همه چیز را در این تیم تغییر داده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی دانمارک در اولین بازی خود در جام جهانی درگیر حادثه ای دلخراش شد و کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی ها در جریان مسابقات دچار حمله قلبی شد.

دانمارکی ها آن دیدار را با نتیجه یک بر صفر به فنلاند واگذار کردند و سپس با نتیجه دو بر یک به بلژیک باختند اما بعد از آن توانستند به خودشان بیایند و حالا با شکست ولز و چک در مرحله نیمه نهایی مسابقات حضور دارند. 

سیمون کیائر کاپیتان تیم ملی دانمارک، معتقد است حمله قبلی اریکسن چیزی را در میان بازیکنان تغییر داده است. او در این باره گفت:

این اتفاق چیزی را بین ما تغییر داد. می دانیم می توانیم به افراد اطرفمان اعتماد کنیم و در امنیت هستیم. حالا می دانیم اگر یکی از ما به دردسر بیافتد، بقیه برای کمک در کنارش هستند. اتفاقات بعد از آن حادثه به ما حس امنیت داد و البته کاری کرد که کریستین هم حس خوبی داشته باشد. حالا به راحتی حریف را پرس می کنیم چون می دانیم بازیکن کناری مان برای حمایت در کنارمان است.

دانمارک باید در دیدار نیمه نهایی مقابل انگلیس صف آرایی کند. کیائر در مورد این تقابل گفت:

پیروزی مان مقابل چک فوق العاده بود. هدفمان این بود به ومبلی بیاییم و حالا در این ورزشگاه به میدان خواهیم رفت. اگر بگویم این اتفاق برایمان عادی است و با آن کنار آمده ایم دروغ گفته ام. در حال حاضر باید ریکاوری کنیم و از شرایط فعلی مان لذت ببریم اما باید این را هم در نظر بگیریم که چهار روز دیگر مجددا بازی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز