خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: عدم برگزاری اردوی آماده سازی ظلم آشکار به تیم ملی است/ وقتی پول نداریم چرا باید اسکوچیچ را برکنار کنند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۷۰

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برای مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی باید اردوی آماده سازی مناسبی داشته باشیم.

مهدی پاشازاده در گفتگو با ایلنا درباره قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر و حضور ایران در گروه A گفت: فکر نکنم کسی تواند بگوید قرعه بدی داریم و نسبت به گروه B این گروه شرایط متعادلی برای صعود دارد. اغلب این رقبا برای ما آشنا هستند و مثلاً همین عراق که در دور گروهی آنها را شکست دادیم از شرایط‌شان آگاه هستیم. الان زمانی است که باید آماده سازی تیم را برنامه ریزی کنند.

او درباره وضعیت آماده سازی تیم ملی گفت: برای بازی‌هایی که در بحرین برگزار شد اینطور گفتند که دراگان اسکوچیچ صلاح دیده تا مسابقه‌ تدارکاتی نداشته باشیم. پیش از این رقابت‌ها ولی حتما لازم است که بچه‌ها دوباره محک بخورند و اردو و بازی تدارکاتی حتما داشته باشیم. عدم برگزاری اردو و بازی دوستانه یک ظلم آشکار به فوتبال خواهد بود چراکه می‌بینیم در سایر رشته‌های ورزشی قبل از یک تورنمنت اردوهای برون مرزی هم برگزار می‌کنند.

پاشازاده درباره شرایط رقبای ایران از جمله سوریه و لبنان گفت: حقیقتا شرایط این دو تیم را نمی‌دانم چرا که مسابقاتی را از آنها ندیده‌ایم و بعید است که بسیار مدعی و مقتدر باشند. تیم‌هایی هستند که تاثیر آنها بیشتر روی میانگین گل زده برای تیم‌های مدعی صعود محسوب شده، اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم آنها را دست کم بگیریم.

پیشکسوت فوتبال درباره تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: قبل‌تر صحبت در مورد این بود که چرا او روی نیمکت تیم ملی است اما حالا که تیم را به اینجا آورده باید ادامه بدهیم و فرصتی نداریم که از دست بدهیم. شاید  گزینه‌های بهتری برای تیم ملی وجود داشته باشد اما وقتی پول نداریم و از آن سمت هم اسکوچیچ هم کارش را درست انجام داده پس دلیلی نمی‌ماند که بخواهند او را برکنار کنند.

پاشازاده درباره نقش اسکوچیچ روی صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی عنوان کرد: به هر شکل کیفیت بازیکنان در هر تیمی تاثیرگذار است و در تیم ملی هم اینگونه است. نمی‌توانیم بگوییم که اسکوچیچ هیچ نقشی در تیم نداشته چون اگر اینطور باشد پس ویلموتس هم هیچ نقشی نداشته و نتایج بد توسط بازیکنان کسب شده بود. الان با وضعیتی که داریم باید برنامه ریزی کنیم و فرصتی را از دست ندهیم تا یک تیم کاملا آماده را برای مسابقات پیش رو آماده کنیم تا به امید خدا شاهد صعود آنها به جام جهانی قطر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز