خبرگزاری کار ایران

حضور 8 تیم در مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های کشور/ امروز قرعه‌کشی رقابت‌ها انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۵۱

دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های کشور به شیوه جام جهانی در گروه مردان، گرامیداشت "شهدای مدافع سلامت" با حضور 8 تیم طی روزهای 17 و 18 تیرماه در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات جام باشگاه های کشور گرامیداشت "شهدای مدافع سلامت" به شیوه جام جهانی طی روزهای 17 و 18 تیرماه در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

با اعلام کمیته مسابقات تیم‌های هیات تکواندو سر پل ذهاب، هیات تکواندو اصفهان، پارسیان البرز، پاس تهران، هیات تکواندو تهران، فتح صدر البرز، فرمانیه تهران و لوازم خانگی کن در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

جلسه هماهنگی و مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌ها امروز (یکشنبه – 13 تیرماه) ساعت 14:30 در سالن جلسات فدراسیون انجام می‌شود.

روز نخست (پنجشنبه – 17 تیرماه) مسابقات در دو گروه پیگیری خواهد شد که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند؛ تیم های صعود کننده در روز پایانی (جمعه – 18 شهریورماه) به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت دیدار رده بندی و فینال برگزار می‌شود.

رقابت‌ها طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی برگزار می شود و هر تیم باید متشکل از 6 تکواندوکار (4 ورزشکار اصلی و 2 ورزشکار ذخیره که در صورت نیاز می‌توانند پس از پایان راند اول نسبت به تعویض یک نفر ورزشکار ذخیره اقدام کنند.) باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز