خبرگزاری کار ایران

فریدونی: مسئولان اصفهان صدای ما باشند/ 12 تا 16 امتیاز ذوب آهن قربانی ناداوری شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۴۹

مدیرعامل ذوب آهن در مورد مشکلات این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن خطاب به استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از شما می خواهیم که صدای ما برای احقاق حقوق پایمال شده تیم ذوب آهن باشید، چرا که صدای ما را کسی نمی شنود، با فدراسیون بارها صحبت و نامه نگاری کردیم، اما دریغ از یک جواب.

مجتبی فریدونی با انتقاد از بی توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: دیگر نمی دانیم با چه زبانی و با چه کسی صحبت کنیم، صدای ما به جایی نمی رسد، بارها با مسئولان فدراسیون تماس و مکاتبه داشتیم، اما هیچ جوابی دریافت نکردیم و نتیجه ای در بر نداشته است.

مجتبی فریدونی افزود: داور بازی ذوب آهن در مقابل تراکتور تنها دو بازی در لیگ قضاوت داشته و در چند بازی نیز داور چهارم و یا داور خط دروازه بوده است، چرا باید برای چنین بازی مهم و حساسی در هفته های پایانی لیگ به میدان برود، نمی گوییم عمدی است، اما بی شک سوء مدیریت است.

وی با اشاره به مکاتبه با فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص بحث خریداری تجهیزات VAR گفت:  ۱۸  اردیبهشت نامه ای به سازمان لیگ زدیم، با ۳ شرکت که مورد تاییدیه فیفا هستند مکاتبه داشتیم و حتی راهکارهای بسیار خوبی را نیز برای باشگاه هایی که از نظر مالی مشکل دارند پیدا کردیم تا کنون هیچ پاسخی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ نداشتیم تا چه زمانی باید تاوان اشتباهات داوری را بدهیم، یک تیم حداقل  ۵۰تا ۶۰ میلیارد هزینه می کند و با چند سوت اشتباه تمام تلاش های آنها به هوا می رود، فدراسیون و کمیته داوران باید در این زمینه چاره اندیشی کند. آیا می دانند هر سوت اشتباه آنها چه هزینه ای برای کارخانه و باشگاه ذوب آهن در بردارد و برای تامین آنها چقدر کارگران کارخانه باید تلاش کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: در این فصل بر اساس آمار و آنالیزی که داشتیم بین ۱۲ تا ۱۶ امتیاز از ما با توجه به اشتباهات داوری گرفته شده، اگر اینگونه نشده بود الان با خیال راحت به فکر بازی های باقیمانده بودیم و شاید برای مورد دیگری در جدول می جنگیدیم نه اینکه برای سقوط نکردن بجنگیم و دلواپس سقوط به دسته یک باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز