خبرگزاری کار ایران

مهینی: باید برد برابر افغانستان را فراموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۰۶۹

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از پیروزی تیمش برابر افغانستان گفت: بازیکنان تلاش کردند و مزد زحمات خود را در اولین بازی گرفتند.

به گزارش ایلنا، شادی مهینی پس از پیروزی برابر افغانستان گفت: در این رده سنی همیشه ما مقابل تیم های دیگر سوپرایز می شویم. به این دلیل که هیچ ماهیت اولیه ای وجود ندارد که بگوییم این تیم به استناد تیم قبلی به این شکل بازی می کنند. با توجه به شناخت و آنالیزی که از مسابقه دو تیم زیر 20 سال ایران و افغانستان داشتیم، فکر می کردیم افغانستان تیم سبک تری باشد. اما این طور نبود و به لحاظ قدرت بدنی یک تیم بسیار جنگنده و قوی بود.

وی در ادامه اضافه کرد: هر کدام از بازیکنان ما که صاحب توپ می شدند، به راحتی سه بازیکن افغانستان روی توپ بچه های ما بودند و اجازه حرکت به آنها نمی دادند. متاسفانه در نیمه دوم حریف فقط در محوطه یک سوم دفاعی خودش بود و از دروازه دفاع می کرد. به بازیکنانم تبریک می گویم. به لحاظ اینکه اولین بازی بچه ها بود، ما حتی یک بازی تدارکاتی پیش از اعزام نداشتیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره با عملکرد متفاوت بازیکنان در نیمه دوم گفت: با توجه به اینکه بازی بعدی ما مقابل ازبکستان است به تعدادی از بچه ها استراحت دادیم و آنها را تعویض کردیم. همین امر باعث شد تعداد گل های کمتری در نیمه دوم وارد دروازه حریف کنیم. بخاطر ریسک آسیب و ضعف آمادگی جسمانی تعدادی از بازیکنان را به اجبار تعویض کردیم و تقریبا تمام ملی پوشان در این دیدار بازی کردند. امیدوارم زیر نظر کادر پزشکی خوبی که دارم بازیکنان سریع تر ریکاوری شوند و به شرایط مسابقه بازگردند.

وی اضافه کرد: آنچه مسلم است شاگردانم در این بازی توانایی های خود را به نمایش گذاشته و فوتبال خوبی بازی کردند اما باید این برد را فراموش کنیم و به فکر بازی برابر ازبکستان باشیم که یکی از سرسخت ترین حریف ما محسوب می شود، باشیم.  

مهینی درپایان در خصوص اینکه برابر ازبکستان چه برنامه ای دارید گفت: مقابل ازبکستان نیز مانند افغانستان برنامه ریزی کرده ایم و امیدوارم بهترین عملکرد را در بازی روز دوشنبه از خود به جای بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز