خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد جنجالی بدترین باشگاه جهان برای به خدمت گرفتن مسی: قسم بخور پله از مارادونا بهتر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۲۳

باشگاه برزیلی به دنبال جذب ستاره آرژانتینی بارسلونا است.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با بارسلونا، حال برای اولین بار در طول بیش از یک دهه اخیر بازیکن آزاد است. در حالی که انتظار می رود لیونل مسی با بارسلونا قرارداد جدیدی ببندد و در این باشگاه بماند، قراردادی نسبتاً خنده دار از سوی بدترین تیم جهان به این بازیکن پیشنهاد شده است.

ایبیس برزیل پیشنهادی به آرژانتینی ارائه کرده است که به دلیل شروط کاملاً منحصر به فرد و شوخ طبعانه، این قرارداد در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. باشگاه کوچک ایبیس برزیل با عدم پیروزی به مدت 3 سال و 11 ماه توانست نام خود را در کتاب گینس به عنوان بدترین تیم دنیا قرار دهد.

پیشنهاد ایبیس به لیونل مسی قراردادی 15 ساله است و مسی باید قسم بخورد که پله از مارادونا بهتر است و اگر مسی با این باشگاه قهرمان شود، قرارداد او فسخ خواهد شد. همچنین از مسی در این پیشنهاد خواسته شده است که پیراهن شماره 10 را که متعلق به بازیکنی به نام مائورو شامپو است، بر تن نکند. ایبیس در کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز رکوردی را به نام خود ثبت کرده است و آن رکورد 3 سال و 11 ماه بازی بدون پیروزی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز