خبرگزاری کار ایران

مورینیو: نسبت به زمان حضورم در اینتر مربی بهتری شده‌ام/ می‌خواهیم در رم چیزی بسازیم که در طول زمان باقی بماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۸۶۹

سرمربی جدید رم در مورد حضورش روی نیمکت این تیم و امید و آرزوهایش صحبت های جالبی مطرح کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از نقل از وب سایت رسمی باشگاه رم، ژوزه مورینیو مربی جدید باشگاه رم شب گذشته وارد ایتالیا شد تا به طور رسمی هدایت باشگاه ایتالیایی را برعهده بگیرد. او که جانشین پائولو فونسکا می‌شود، می‌گوید هیجان زیادی برای حضور در رم دارد. آقای خاص بعد از ورودش به ایتالیا مصاحبه‌ای با وب سایت رسمی باشگاه رم انجام داده است که در ادامه می‌خوانید: از همین روز اول برای حضور در این شغل هیجان دارم و منظورم دقیقا همان روز اولی است که با من در مورد این کار صحبت کردند. وقتی مالکان و تیاگو پینتو را دیدم، بلافاصله حس مثبتی نسبت به آنها داشتم و این برایم خیلی اهمیت دارد. شور و شوقم بر اساس گفتگوهایی است که داشتیم و ایده هایی که تبادل کردیم. علاوه بر آن مالکان ویژگی دارند که برایم اهمیت زیادی دارد: انسانیت.

وی در مورد اینکه چه زمان این اشتیاق در او ایجاد شد گفت: از همان روز اول، می‌خواستم روز اول کارم و روزی که به رم می آیم زودتر برسد. بعد از جلسه اول، این حس را داشتم که این پروژه فریدکین نیست بلکه ایده ژوزه مورینیو است. این پروژه تیاگو پینتو نیست پروژه باشگاه رم است. می خواهم به این نکته نیز اشاره کنم که فریدکین و پسرش دائما در مورد هواداران رم صحبت می کردند. در مورد خودشان یا برنامه هایشان حرف نزدند، در مورد هواداران صحبت کردند.

مربی جدید رم می‌گوید پروژه رم زمان بر خواهد بود اما تاکید کرد که مالکان جدید قصد دارند در پایتخت ایتالیا از خودشان میراثی ارزشمند به جای بگذارند: هواداران و تعصبشان به باشگاه را می شناسم اما اگر فکر می کنید پروژه باشگاه به گونه ای است که فردا می آیم و پس فردا قهرمان می شویم، باید بگویم پروژه مان این نیست. پروژه رم طوری است که مالکان قصد دارند از خودشان میراثی به جا بگذارند که در سال های آینده پایدار باشند. آنها می‌خواهند دستاوردی بزرگ برای باشگاه داشته باشند. می‌خواهند پایه و اساسی برای موفقیت بنا کنند. امیدوارم این موفقیت‌ها در زمانی به دست بیاید که من در باشگاه هستم زیرا قراردادی که امضا کرده ام، سه ساله است. شاید این اولین قراردادم باشد شاید بعدا قراردادی دیگر امضا کنم.  

مورینیو تایید کرد که برای اجرای این پروژه تغییراتی در باشگاه انجام خواهد شد. او در این باره گفت: می‌خواهیم چیزی بسازیم که در طول زمان باقی بماند. می خواهیم سازماندهی باشگاه را در تمام زمینه ها که مرتبط با تیم است، بهتر کنیم. می دانیم باید قدم به قدم پیش برویم. باید با ساختارهای اطراف تیم شروع کنیم. نه تنها زیر ساختارها بلکه ساختارهای انسانی. جلسات زیادی داریم و می خواهیم این موضوع را تغییر دهیم تا فضای باشگاه با ایده ها و نیازهای ما هماهنگ تر باشد. باشگاه خیلی امیدوار است. همه می خواهند با ما همکاری کنند. همیشه گفته ام وقتی یک بازیکن را درست می شناسید که با او کار کنید.

مورینیو بعد از 11 سال به سری آ بر می گردد و می گوید که از آن زمان تاکنون تفاوت های زیادی کرده است: خیلی بهتر شده ام. مربی جدی تر و بهتری هستم زیرا به نظرم مربیگری کاری است که در آن تجربه اهمیت دارد. با تجربه می توانید مسائل مختلفی را دائم و دائم ببینید. بعد از ایتالیا به رئال مادرید رفتم و تجربه ای فوق العاده داشتم. سپس به انگلیس برگشتم زیرا خانواده ام آنجا هستند و می خواستم به آنجا برگردم. حتی این تجربه را داشتم که یک تیم را به فینال برسانم و بعد در فینال حضور نداشته باشم. این چیزی بود که فکر می کردم هیچوقت برایم اتفاق نیافتد اما اتفاق افتاد. به همین خاطر بعد از کسب تجارب فراوان و یادگیری از آنها حالا بسیار بهتر از گذشته آماده هستم.

مربی رم می گوید انتظار ورود بازیکنان جدیدی را به باشگاه دارد: اول از همه منتظر رسیدن کادوهایم خواهم بود. امیدوارم مالکان و پینتو چند هدیه به من بدهند زیرا با این کار خوشحال می شوم. این کار به من پتانسیل بیشتری یم دهد تا رشد کرده و کارم را شروع کنم اما صرف نظر از این موضوع آماده سازی ما چند بخش دارد. اول بازیکنان می آیند. آنهایی که در یورو بوده اند مسلما دیرتر به ما اضافه می شوند که این موضوع به این بستگی دارد که تیم ملی کشورشان تا چه مرحله ای پیش رفته باشد. این موضوع زمان فوق العاده ای به من می دهد تا با بازیکنان جوان تر تیم آشنا شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز