خبرگزاری کار ایران

حضور نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک در اردوی تیم ملی پاراتکواندو

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۷۳۷

سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز (شنبه - 12 تیرماه) ضمن حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم ملی پاراتکواندو بانوان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، صبح امروز (شنبه - 12 تیرماه در فدراسیون تکواندو حضور پیدا کرد و به همراه زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون از تمرینات تیم ملی پاراتکواندو بازدید و با کادرفنی به گفت‌و‌گو پرداخت.

پاراتکواندو بانوان توسط رایحه شهاب موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو شده است که این هوگوپوش به همراه عالمه پوشیان جویباری تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو پیگیری می کند.

هدایت رایحه شهاب برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و الهه مهربانی به عنوان مربی است.

رقابت‌های پاراتکواندو برای نخستین بار است که در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود؛ ایران در بخش مردان موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی از طریق رنکینگ سیستم شده بود و در بخش زنان نیز با حضور در رقابت‌های کسب سهمیه، یک  سهمیه توسط رایحه شهاب را بدست آورد.

رقابت های پاراتکواندو در بازی های پارالمپیک طی روزهای 11 تا 13 شهریورماه در "توکیو" ژاپن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز