خبرگزاری کار ایران

بوکسور المپین: در المپیک توکیو کار سختی پیش رو دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۷۱۸

دانیال شه بخش گفت: همه حریفان با قدرت در المپیک حاضر می شوند و می دانم کارسختی پیش رو دارم اما با امادگی و روحیه خوب با قدرت روی رینگ خواهم رفت.

به گزارش ایلنا، دانیال شه بخش بوکسور اعزامی به المپیک 2020 توکیو در گفتگو با کمیته ملی المپیک اظهار کرد: آخرین روزهای استراحت و تعطیلی را سپری کردیم و از دیروز (جمعه 11 تیرماه) در اردوی یک هفته ای کیش حضور یافتیم تا آخرین مراحل آماده شدن برای حضور پرقدرت در المپیک انجام شود.

وی ادامه داد: پس از اردوی کیش ادامه تمرینات را تا زمان اعزام به المپیک در تهران پی گیری می کنیم، البته تمرکز من علاوه بر تمرینات تخصصی بیشتر روی کاهش وزن است .

وی افزود: با وجودی که به دلیل شیوع ویروس کرونا سال گذشته هیچ اردو،  تمرین و مسابقه تدارکاتی نداشتیم و تنها اردوی مشترک با ازبکستان برگزار کردیم اما خوشبختانه نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیایی در امارات کسب کردیم و خیز اصلی برای تاریخ سازی بوکس کشور را همانجا برداشتیم.

وی درباره شناخت از حریفانش در المپک توکیو  گفت: از حریفان آسیایی ام شناخت خوبی دارم بخصوص اینکه با دوتن از آنان تجربه مبارزه دارم و می دانم که در توکیو پرقدرت تر از قبل حاضر می شوند و این کار مرا سخت تر  می کند اما به طور کلی کار سختی پیش رو دارم ولی با وجود این شرایط خوشبختانه روحیه خوبی دارم.

سه بخش درباره حمایت کمیته ملی المپیک از ورزشکاران اعزامی اظهار کرد: کمیته ملی المپیک از ورزشکاران المپیکی حمایت خوبی کرده است و شکر خدا تمام کارهایی را که باید، انجام داده است، امیدوارم به یاری خدا ما نیز آنچه در توان داریم و از دستمان برمی آید روی رینگ به کار گیریم.

بوکسور المپیکی کشورمان درخصوص شعار کاروان اعزامی به المپیک (همه برای ایران) گفت: این شعار عین واقعیت است و هدف کاروان اعزامی کشورمان به توکیو نیز همین است چراکه همه ما چه ورزشکار و چه سایر اعضای کاروان با هدفی مشترک که سربلندی ایران است به المپیک می رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز