خبرگزاری کار ایران

ماجدی: تیم‌های همگروه ایران را آسان تلقی کنیم اشتباه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۷۰۱

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:اینکه بخواهیم تیم‌های همگروهمان را آسان تلقی کنیم، کاری کاملا اشتباه و به دور از واقعیت‌های فوتبال است.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی اظهار داشت: پس از صعود مقتدرانه‌ای که به دور نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا داشتیم، قرعه تیم ملی در مسابقات مرحله نهایی مشخص شد. با توجه به شروع مسابقات از یازدهم شهریور ماه بار دیگر باید حمایت ملی را در این زمان باقیمانده از تیم ملی داشته باشیم، چراکه برخلاف تصور عموم، گروه آسانی نداریم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما در گروهی قرارداریم که شاید تیم‌های با نام بزرگ در آن قرار نگرفته است، اما هر کدام از آنها می‌توانند در زمین مسابقه برای ما کاملا مشکل‌ساز ظاهر شوند. تیم کره جنوبی که برای همه ما شناخته شده است و جدای از اسم و رسم خاصی که در سطح قاره دارد، همیشه تیم خطرناک، قابل احترام و با تاکتیکی بوده است و به عنوان تیم اول گروه هشتم راهی این مرحله شده است. ضمن اینکه در بازی‌های دور قبل، با کره‌ای مواجه بودیم که پوست انداخته و زهردار بازی می‌کند.

وی ادامه داد: تیم سوریه نیز سرگروه گروه اول مسابقات شد و در همه بازی‌هایش با همه توان ظاهر می‌شود. عراق که وضعیتی کاملا روشن برای ما دارد و در مرحله قبل به مصاف هم رفتیم و خصوصیات اخلاقی و فنی آنها را کاملا می‌شناسیم. این تیم بسیار زهردار است و خاطرات مسابقات جام ملتهای 2015 هنوز در ذهن همه ایرانی‌ها باقی است. امارات تیمی مملو از امکاناتی است که در جام ملتهای قبلی همانند تیم ملی کشورمان تا مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملتهای آسیا پیش رفت. لبنان نیز در گروه هشتم پس از کره جنوبی در رده دوم قرار گرفت و راهی مسابقات مرحله سوم شده است.

ماجدی افزود: به نظرم اینکه بخواهیم تیم‌های همگروهمان را آسان تلقی کنیم، کاری کاملا اشتباه و به دور از واقعیت‌های فوتبال است. نام‌ها در فوتبال روز دنیا کافی نیستند و عملکرد تیمی مهمترین مسئله است که آن هم در داخل زمین مسابقه مشخص می‌شود. زمان زیادی تا آغاز باقی نیست و باید با تجمیع همه امکانات و حمایت‌های لازم، مانند کاری که در دور قبلی مسابقات انجام شد، به پیشواز رقابتهای مرحله سوم برویم.

رییس کمیته جوانان ضمن اعلام زمان برگزاری جلسه آتی هیات رییسه فدراسیون از تعیین کادر فنی تیم فوتبال نونهالان خبر داد و گفت: باتوجه به لزوم مشخص شدن کادرفنی و آغاز تمرینات تیم نونهالان، پس از بررسی چند گزینه سید وحید امیری را به عنوان سرمربی این تیم در نظر داریم و با تحلیل و بررسی این نوبت از اردوی نونهالان، در جلسه بعدی هیات رییسه فدراسیون که بیستم تیرماه برگزار می‌شود، در این خصوص تابع تصمیم اعضای هیات رییسه هستیم و فکر می‌کنم باتوجه به سابقه و عملکرد کادرفنی مورد نظر این موضوع تصویب خواهد شد و در صورت لزوم برای آغاز برنامه‌ریزی‌ها، تا دریافت نظرات کادرفنی به شکل موقت کار را پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز