خبرگزاری کار ایران

عضو جدید هیات مدیره استقلال به زودی معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۸۵

بعد از استعفای داریوش دلفانی از حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال تهران شنیده می‌شود عضو جدید این هیات مدیره به زودی از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا، یکی از مهم‌ترین مشکلات این روزهای استقلال ناقص بودن ترکیب هیات مدیره است. هم‌اکنون یک عضو فوتبالی و یک عضو سیاسی ترکیب دونفره استقلال را تشکیل داده‌اند. پرویز مظلومی و اصغر ملکیان دو عضو جدید هیات مدیره استقلال هستند. داریوش دلفانی هم که یک عضو سیاسی و ورزشی به شمار می‌رفت نیامده استعفا داد و رفت تا این هیات مدیره ناقص تر از همیشه شود.

بعد از استعفای دلفانی از هیات مدیره و عدم واکنش باشگاه و حتی وزارت ورزش و جوانان اکنون باخبر شدیم که قرار است جانشین او به زودی معرفی شود. وزارت ورزش قصد دارد یک عضو جدید را به هیات مدیره استقلال اضافه کند، تا از این طریق مشکلات باشگاه استقلال را به حداقل برساند تا این تیم دربازی‌های باقیمانده لیگ بتواند با داشتن آرامش و تمرکز کافی بدون دغدغه‌های مالی به کارش ادامه دهد.

شنیده می‌شود فرد موردنظر وزارت ورزش برای نفر سوم هیات مدیره باشگاه استقلال وحید لواسانی است که علاوه بر فرهنگی و اقتصادی بودن، فردی فوتبالی و ورزشی هم به شمار می‌رود. لواسانی که در دهه 70 در تیم‌های پایه استقلال فوتبال بازی می‌کرده در تیم سایپا هم مدیر و سرپرست تیم‌های پایه این باشگاه بوده و به فوتبال و مسائل مدیریتی اشراف کامل دارد.

او علاوه براین اشراف مناسبی روی مسائل اقتصادی دارد که سابقه سرمایه‌گذاری و ایجاد سازه‌های ساختمانی در بیش از 12 پروژه کلان‌شهری و برون‌شهری مثل ایران مال را دارد. او مدیرعامل و عضو هیات مدیره چندین هلدینگ تجاری و اقتصادی نیز هست که به‌قول‌معروف می‌تواند برای استقلال درآمدزایی خوبی داشته باشد و مشکلات این تیم را درزمینهٔ پولی و مالی به حداقل برساند.

پیش بینی می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد طی چند روز آینده لواسانی با حکم وزیر ورزش به هیات مدیره استقلال اضافه خواهد شد تا باری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی و حتی فوتبالی را از روزی دوش باشگاه بردارد تا بلکه این تیم بعد از مدت‌ها به ساحل آرامش برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز