خبرگزاری کار ایران

سعید آذری: بازی با پرسپولیس کلید حضور فولاد در آسیا است/ به جای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به فکر واکسن زدن مردم باشید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۸۰

مدیرعامل فولاد خوزستان معتقد است این تیم با پیروزی در برابر پرسپولیس به وضعیت خود سر و سامان خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید‌ آذری مدیرعامل ابشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با برنامه تهران ورزشی در رادیو تهران در خصوص شرایط تیم فولاد خوزستان در سال جاری بیان کرد: برنامه‌ریزی ویژه ما تقریبا از دوم فروردین شروع شده و حدود چهار ماه است بچه‌ها تحت فشار مسابقات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند اما متأسفانه با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌مان و تعداد بازیکنان محدودی که در اختیار داشتیم، این فشارها اکنون خود را نشان می‌دهد. خودمان هم می‌دانستیم چنین فشاری به تیم فولاد وارد می شود.

آذری در مورد بازی این تیم در برابر مس رفسنجان گفت:  مقابل مس رفسنجان در سه دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم و بازی فوق‌العاده مهمی که یک بر صفر پیش بودیم، با نتیجه 2 بر یک واگذار کردیم. دست جواد نکونام روی نیمکت فوق‌العاده خالی بود و کار به شکلی پیش می‌رود که اگر مصدومان فولاد تا اواسط این هفته به تیم اضافه نشوند، شرایط مقداری بحرانی خواهد شد.

وی افزود:  با توجه به تلاش‌های کادر پزشکی امیدواریم بچه‌ها به بازی با پرسپولیس برسند تا به پنج هفته پایانی امیدوار شویم. نکونام تمرینات ویژه‌ای طراحی کرده اما گرمای وحشتناک خوزستان، سبب شده هوای بالای 50 درجه را تجربه کنیم. بیشتر تمرینات‌مان در این فضا برگزار می‌شود و کارمان فوق‌العاده سخت است ولی با بودن جواد نکونام، همکارانش، حمایت‌های هواداران عزیزمان که واقعا فولاد را دوست دارند، تلاش همکاران و تمرینات مستمری که بچه‌ها پشت سر می‌گذارند امیدوارم مانند سال گذشته که در آخرین روز قهرمان سوم لیگ شدیم و توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم، امسال هم در پنج هفته پایانی امیدوارانه مبارزه را ادامه بدهیم. تا آخرین لحظه هم ناامید نمی‌شویم و این مبارزه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل فولادخوزستان در مورد تقابل این تیم با پرسپولیس اظهار داشت:  این مسابقه برای ما مهم است و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم این است برای سر و سامان بخشیدن به وضعیت خودمان در جدول و نزدیک شدن به سهمیه آسیا که واقعاً‌ با توجه به تحمل شرایط سخت، مستحقش بودیم بچه‌ها دیدار با پرسپولیس را با انگیزه بیشتری انجام می‌دهند و برای ما فرقی ندارد کدام تیم مقابل فولاد قرار می‌گیرد. تنها موضوعی که برای ما اهمیت دارد این است که با توجه به سرمایه‌گذاری نسبتاً‌ زیادمان بچه‌ها می‌دانند برتری مقابل پرسپولیس می‌تواند کلید پیروزی ما در دیدارهای بعدی باشد و به نحوی می‌توانیم راه صعود به مسابقات باشگاه‌های آسیا را با بردن این بازی به دست بیاوریم. بنابراین با همه قدرت می‌جنگیم و امیدوارم سه‌شنبه شب پیروزی خوبی به دست بیاوریم.

وی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه ها بیان کرد: صحبت رسمی در این زمینه نشده اما متاسفانه طبق آمار و ارقامی که خود وزارت بهداشت ارائه می‌دهد، کرونا اکنون وارد فاز پنجم شده است و در این وضعیت و با این مکانیزم کنترلی چگونه می‌خواهند هواداران را وارد استادیوم کنند؟ چه کسانی می‌خواهند این موضوع را کنترل کرده و مسائل بهداشتی را در نظر بگیرند.حضور هوادار در ورزشگاه با شرایط فعلی امکانپذیر است اما ریسک فوق‌العاده‌ای دارد که همه را تهدید خواهد کرد. ما هم نمی‌توانیم این ریسک را بپذیریم که مردم به ورزشگاه بیایند و مجدد آلوده شوند. در 4، 5 مسابقه باقیمانده لیگ برتر بهتر است احساسی عمل نکنیم و موج‌سواری هم لازم نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر اکنون می‌بینید در جایی هوادار به ورزشگاه می‌آید به دلیل واکسینه شدن آنها است و در این زمینه خیلی از ما پیش هستند. هنوز در گام اول واکسیناسیون مانده‌ایم و  جمع کردن مردم با این ازدحام در جایی ریسک است و دست کم من به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد چنین مسؤولیتی نمی‌پذیرم.به جای اینکه مردم را وارد ورزشگاه کنیم، فکر تکمیل واکسیناسیون مردم باشیم. در آینده هم می‌توان فوتبال را تماشا کرد اما اگر هموطنان عزیزمان در این پیک پنجم دچار حادثه شوند، این موضوع موضوع جبران‌ناپذیر است. ابتدا دنبال واکسن زدن برویم. فوتبال را هم می‌توان بدون تماشاگر انجام داد.

مدیرعامل فولاد در خصوص ادامه همکاری خود با این باشگاه عنوان کرد: هم ما و هم کادر فنی به قدرت کارمان را انجام می‌دهیم. باید از ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اعضای محترم هیأت مدیره، اسماعیل گودرزی(رئیس هیأت مدیره) یک اسماعیل گودرزی دیگر که قائم مقام باشگاه فولاد، رئیس باشگاه مقاومت تهران و از پیشکسوتان باشگاه فولاد است و شاگردان زیادی در فوتبال کشور داشته تشکر کنم.همه با انسجام و ایفای شرح وظایف سازمانی مندرج در باشگاه کنار هم کار خود را انجام می‌دهیم و امیدوار هستیم امسال هم روز پایانی لیگ همراه با موفقیت برای فولاد خوزستان و شادکامی هواداران عزیزمان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز