خبرگزاری کار ایران

لیورپول اجازه حضور محمد صلاح در المپیک را نداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۱۵

محمد صلاح اجازه حضور در مسابقات المپیک را ندارد.

به گزارش ایلنا،  در ماه های اخیر حواشی زیادی در مورد حضور محمد صلاح، وینگر مصری باشگاه لیورپول در مسابقات المپیک شنیده می شد و مقامات فدراسیون فوتبال مصر تلاش زیادی برای گرفتن مجوز حضور این بازیکن در مسابقات توکیو انجام دادند اما در نهایت باشگاه لیورپول مانع از حضور بازیکن خود در المپیک شد. 

روز گذشته لیست نهایی تیم ملی المپیک مصر برای حضور در توکیو اعلام شد و نامی از محمد صلاح در آن دیده نمی شد. ضمن این که محمد الننی، هافبک باشگاه آرسنال نیز در این فهرست جای ندارد.

با توجه به این که مسابقات المپیک در تقویم فیفا جای ندارد، باشگاه ها می توانند مانع از حضور بازیکنان خود در این مسابقات شوند و اگر چه احمد مجاهد، رئیس فدراسیون فوتبال مصر معتقد بود محمد صلاح بالاخره راهی برای راضی کردن مقامات لیورپول و حضور در این تورنمنت پیدا خواهد کرد اما در نهایت این اتفاق نیافتاد. 

مسابقات المپیک از 22 ژولای آغاز می شود و تا 7 آگوست یعنی دقیقا یک هفته قبل از شروع مسابقات لیگ برتر ادامه خواهد داشت. حضور صلاح در المپیک به این معنی بود که این بازیکن تمام پیش فصل را از دست می دهد و یورگن کلوپ در نهایت با این اتفاق مخالفت کرد. لیورپولی ها در ژانویه نیز صلاح را به خاطر همراهی در مسابقات جام ملت های آفریقا در اختیار نخواهند داشت و دیگر مایل نبودند در ابتدای فصل نیز نتوانند از این بازیکن استفاده کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز