خبرگزاری کار ایران

سلمانی: اشتباهات داوری در دو بازی 4 امتیاز به پرسپولیس هدیه داد/ رقابت قهرمانی هنوز برای ما ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۴۶۲

هافبک تیم سپاهان در مورد برتری خفیف مقابل ماشین سازی صحبت کرد.

یاسین سلمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و همانطور که قبل از بازی گفته شده بود شاید این دیدار روی کاغذ آسان به نظر می‌رسید و همه منتظر بودند یک برد پرگل کسب کنیم ولی واقعاً بازی سخت و سنگینی بود. ضمن اینکه گل سالم ما را داور به اشتباه نپذیرفت و اگر آن گل قبول می‌شد جریان بازی شاید به کل تغییر می‌کرد و راحت‌تر می‌توانستیم به گل‌های بعدی دست پیدا کنیم ولی بازهم خدا را شکر که 3 امتیاز را گرفتیم و اگر قرار بود در این بازی امتیاز بدهیم کارمان خیلی گره می‌خورد.

وی در مورد تساوی هفته گذشته مقابل فولاد و عقب ماندن از کورس رقابت با پرسپولیس گفت: بله متاسفانه در بازی با فولاد با وجود عملکرد خوبی که داشتیم به 3 امتیازی که استحقاقش را داشتیم نرسیدیم و حالا کارمان برای پس گرفتن صدر جدول سخت شده است ولی به هر حال هنوز 5 بازی دیگر باقی مانده و معادلات بالای جدول می‌تواند تغییر کند.

هافبک سپاهان در رابطه با اینکه حالا پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد هم توضیح داد: نه می‌توانم بگویم این حرف درست است و نه می‌توانم بگویم اشتباه است. در حال حاضر ما 2 امتیاز از پرسپولیس عقب افتادیم و فقط تنها کاری که از دستمان ساخته است این است که تلاش کنیم حداکثر امتیازات بازی‌های باقی مانده را کسب کنیم که کار خیلی سختی است و از طرفی پرسپولیس هم باید امتیاز از دست بدهد و بازی‌های سختی در ادامه در پیش دارند.

سلمانی در مورد اعتراضات هفته‌های اخیر خیلی از تیم‌ها به اشتباهات داوری هم گفت: من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم ولی شما نگاه کنید وقتی همه تیم‌ها صدایشان در آمده است یعنی داوری ما خیلی پر اشتباه است و این اشتباهات خیلی بیش از حد تاثیر گذار است. پرسپولیس در همین دو هفته اخیر 4 امتیاز از اشتباهات داوری سود برده است. نمی‌خواهم بگویم خدای ناکرده عمدی در کار بوده ولی همین اشتباهات خیلی در معادلات جدول و سرنوشت تیم‌ها اثر می‌گذارد. در همین بازی گل سالم ما را مردود اعلام کردند یا در بازی با استقلال هم چنین اتفاقی رخ داد. به نظرم باید فکر عاجلی برای این موضوع شود چرا که اشتباهات داوری در ایران بیش از حد استاندارد است.

وی در مورد تقابل دوباره با فولاد در جام حذفی هم خاطرنشان کرد: از همان روز اول برنامه ما این بود که تا آخر برای قهرمانی در هر دو جام بجنگیم و یک جام را فدای دیگری نکنیم. در حال حاضر امید زیادی داریم که صدر جدول را در 5 هفته باقی مانده دوباره پس بگیریم و در جام حذفی هم بتوانیم به فینال و قهرمانی برسیم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم. در مورد فولاد هم باید بگویم حریف سرسختی هستند ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و حتم دارم این تیم را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز