خبرگزاری کار ایران

حردانی: دست کادر فنی بسته است اما زندگی برای فولاد و هدفش ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۳۶

بازیکن تیم فولاد می‌گوید با تلاش و غیرت، بازی‌های مهم باقی‌مانده در لیگ و جام حذفی را پشت سر خواهیم گذاشت و زندگی برای فولاد در جریان است.

 به گزارش  ایلنا، سعادت حردانی با اشاره به دیدار امشب فولاد برابر مس رفسنجان گفت: بازی سخت و نفس‌گیری برای هر دو تیم بود. نتیجه‌ای که در پایان ثبت شد چندان منصفانه نبود اما به هر حال این بازی به پایان رسیده و ما در تیم فولاد به آینده نگاه می‌کنیم. تک تک بازیهای باقی‌مانده برای فولاد چه در لیگ و چه جام حذفی همچون فینال است و ما با تمرکز بالا به مصاف حریفان می‌رویم.

وی با بیان اینکه امشب دست کادر فنی تیم کاملا بسته بود، گفت: فکر نمیکنم در لیگ برتر سابقه داشته باشد که تیمی مثل تیم امسال ما با محدودیت بازیکن روبه‌رو شده باشد. ما امشب حتی بازیکن تعویضی هم نداشتیم و این کار را برای کادر فنی بسیار مشکل کرده بود. وقتی شما مجبور هستید در فاصله سه، چهار روز دو بازی پشت سر هم برگزار کنید باید حداقل بیست بازیکن داشته باشید اما مصدومان و محرومان ما به قدری برای این بازی زیاد بودند که کادر فنی وقتی بازیکن‌مان مصدوم شد نتوانستند تعویض انجام بدهند. 

حردانی با بیان اینکه لیگ روزهای حساسی را در پیش‌ دارد گفت: پنج بازی در لیگ برتر داریم و یک بازی مهم در جام حذفی. زندگی برای فولاد ادامه دارد و چیزی نمی‌تواند ما را متوقف کند چون یک هدف بزرگ داریم و آن هم به موفقیت رساندن فولاد است. تا آخرین لحظه برای این هدف مقدس می‌جنگیم و همانطور که گفتم هیچ چیز نمی‌تواند فولاد را متوقف کند، کمااینکه در این هفته‌ها دیده‌اید بخاطر کمبود بازیکن، بازیکنان حتی با پای مصدوم هم بازی کرده‌اند و این فقط بخاطر هدف تیمی‌ است که کادر فنی مشخص کرده و ما برای رسیدن به آن هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز