خبرگزاری کار ایران

نامداری: به هدفی می‌رسیم که سرمربی تیم شب و روز برای آن برنامه‌ریزی کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۲۹

بازیکن تیم فولاد گفت: همین که من پس از تنها پنج جلسه تمرین بعد از بهبود از کرونا در ترکیب تیم قرار گرفتم نشان‌دهنده محدودیت کادر فنی به‌لحاظ بازیکن است.

 به گزارش  ایلنا، وحید نامداری درباره دیدار امشب فولاد برابر مس رفسنجان گفت: فکر می‌کنم این دیدار یک بازی ماندگار در تاریخ لیگ برتر شد چرا که یک تیم لیگ برتری بدلیل محدودیت بازیکن حتی یار تعویضی هم نداشت و این یک موضوع بی‌سابقه یا حداقل کم‌سابقه است. همین که من بعد از بهبودی از کرونا و فقط پنج روز تمرین برای تیم بازی کردم نشان می‌دهد که تیم چقدر محدودیت داشت.

او با اشاره به روند بازی گفت: ما تا آخرین لحظه پیروز میدان بودیم اما متاسفانه بخاطر اشتباهاتی که از قبل سرمربی تیم به ما درباره آنها هشدار داده بود در پنج دقیقه دو گل خوردیم و بازی برده تا دقیقه ٩٠ را با باخت عوض کردیم. هر چند از این نتیجه ناراحتیم اما فوتبال است و هزار اتفاق. باید از اشتباه‌هایمان در این بازی درس بگیریم اما این دیدار تمام شده و حق نداریم برای رسیدن به هدفی که داریم، متوقف شویم.

نامداری با بیان اینکه بسته بودن دست کادر فنی در شکست امشب تاثیرگذار بود، گفت: شما اسامی بازیکنان مصدوم و محروم فولاد را نگاه کنید تا متوجه این صحبت من و محدودیت تیم بلحاظ بازیکن بشوید. 

وی ادامه داد: پانزده امتیاز تا آخر لیگ باقی مانده و کسب امتیازهای لازم از این پنج بازی می‌تواند ما را در جایی قرار دهد که بدنبال آن هستیم. ضمن اینکه جام حذفی را هم داریم که انگیزه‌های زیادی را در ما بوجود آورده است بنابراین با انگیزه، تمرکز و انرژی بالا و از همه مهمتر حفظ انسجام تیمی کارمان را دنبال خواهیم کرد تا در نهایت در جایی قرار بگیریم که آقای نکونام و مربیان تیم شب و روز برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز