خبرگزاری کار ایران

پیروانی: بازیکنان بدون هیچ چشم داشتی با غیرت تمرین و بازی می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۲۲

مربی صنعت نفت معتقد است با این دو پیروزی این تیم به خودباوری سابق خود رسیده است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال نفت آبادان پس از پیروزی 2 بر 1 تیمش در مسجد سلیمان مقابل شاگردان فکری بیان کرد: اول از هر چیزی از دو تیم تشکر می کنم که در این هوای گرم خیلی پرتلاش ظاهر شدند. یک تشکر ویژه هم از بازیکنانم دارم که بسیار خوب و تاکتیک پذیر ظاهر شدند. تیم به هفته های پایانی نزدیک شده و تیم ها شناخت خوبی از هم دارند. سعی کردیم در هفته پیش عملکرد این تیم را در فاز دفاعی و فاز حمله ارزیابی کنیم و موفق بودیم. می دانستیم که ضربات اول را خوب می زنند و روی ارسال ها خوب هستند و به دنبال توپ های دوم هستند. تمهیداتی داشتیم برای استفاده آنها از توپ های دوم که توانستیم این تاکتیک قالب را خنثی کنیم. 
او در ادامه با اشاره به شرایط خوب نفت آبادان که با دو پیروزی در دو هفته اخیر به کارش پایان داده، اضافه کرد: اردوی خیلی خوبی در تهران داشتیم و 20 جلسه تمرین کردیم. شرایط جسمانی و تاکتیکی خوب شد. دو بازی با 6 امتیاز کسب کردیم و به خودباوری گذشته بازگشتیم. 
پیروانی در ادامه به شرایط آب و هوا پرداخت و گفت: واقعا در دمای 50 درجه تمرین کردن سخت است و گاهی رطوبت 70 درصد می شود. در این شرایط بچه ها بدون هیچ چشم داشتی با غیرت تمرین و بازی می کنند. الان موقع حمایت کردن از تیم است و خواهش می کنم مسئولان در این شرایط به تیم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز