خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌نسب: اشتباهات فردی باعث باخت‌های اخیر ما شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۱۶

مربی تیم فولاد می‌گوید امروز تعداد زیادی از بازیکنان تیمشان را به دلیل مصدومیت، محرومیت و کرونا در اختیار نداشتند.

به گزارش ایلنا، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان گفت: ضمن عرض سلام به مجموعه فوتبال مس این برد را تبریک می‌گویم. قبل از صحبت درباره مسابقه، می‌خواهم درباره تیم خودمان صحبت کنم. تیم ما درگیر مسائل مختلفی ازجمله کرونا شده است. نامداری که امروز فیکس بود تا پنج روز قبل درگیر این ویروس بود، شروین بزرگ تا دو روز قبل مشکوک به کرونا بود که امروز برای ما بازی کرد. در لیست امروز ما دو بازیکن قرار داشتند که تاکنون اصلا در لیست تیم نبوده‌اند و بازیکنان جوانی هستند. شیمبا، موسوی، آبشک، ساسان، زبیر، حردانی، پاتوسی، عارف، بدرقه و ... از جمله بازیکنانی بودند که در این دیدار در اختیار نداشتیم، مگر قرار است یک تیم چند بازیکن خوبش در یک مسابقه حاضر نباشند؟

وی همچنین گفت: علی‌رغم تمام مشکلات، با داشته‌های خود در این دیدار خیلی خوب بازی کردیم. در سه دیداری که در هفته‌های اخیر باختیم، اشتباهات فردی دست از سر ما برنداشته است. بازی یک بر صفر به در کنترل ماست، متاسفانه در چهار دقیقه دو گل خوردیم و برد را از دست دادیم. تا دقیقه ۹۲ - ۹۳ هیچ موقعیتی به تیم مس ندادیم، خوب بازی کردیم اما اشتباهات فردی نتیجه برد را با باخت عوض کرد، چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌شود اما واقعا دستمان از نظر بازیکن آماده خالی بود و تعداد زیادی مصدوم داشتیم، دو سه بازیکن که امروز بازی دادیم تا چند روز قبل درگیر کرونا بودند و انتظار چنین اشتباهات فردی را نداشتیم. 

مربی تیم فولاد افزود: جذابیت فوتبال به همین مسائل است، در ادامه می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا آنچه که مستحق تیم ماست را با توجه به تلاش مان کسب کنیم و به جایگاه واقعی خودمان برسیم.

وی در خصوص داوری گفت: هرچه به اواخر بازی رسید، سوت‌های ۵۰ - ۵۰ به سود تیم مس چرخید، یکی از دلایلی که فشار روی دروازه ما آمد نیز همین بود. تا دقیقه ۹۰ یک موقعیت به تیم مس ندادیم اما بالاخره سوت‌ها بی تاثیر نبود. آقای تارخ زحمت کشید، خیلی خوب قضاوت کرد و در خصوص صحنه‌ها کارشناسان باید نظر بدهند. البته ما فوتبال بازی کرده‌ایم و می‌دانیم بعضی سوت‌ها چگونه است. امیدواریم که اشتباهات داوری روی صحنه‌های گل تاثیرگذار نبوده باشد اما باید بگویم هرچه به اواخر بازی نزدیک شدیم صحنه‌های ۵۰-۵۰ به سمت تیم میزبان چرخید. به هرحال تلاش خواهیم کرد، به تیم و بازیکنان خود ایمان داریم. با وجود  تمام اتفاقاتی که در دیدارهای اخیر برابر نساجی، سایپا و اشتباهات واضح داوری که همه کارشناسان آن را تایید کردند به تلاش ادامه خواهیم داد تا به حق‌مان برسیم. روی یک صحنه در نیمه دوم داور بسیار نزدیک بود اما کمک داور خطا گرفت و باعث ایجاد فشار روی تیم ما شد، ما نمی‌خواهیم باخت را گردن داور بیندازیم و امیدواریم در صحنه‌ای که گل دوم را خوردیم هیچ خطایی روی دروازه‌بان ما نبوده و داور اشتباهی نکرده باشد. امیدواریم که در بازی‌های بعدی بتوانیم دل هواداران فولاد را شاد کنیم.

هاشمی نسب در پایان نیز در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار هفته آتی تیم فولاد مقابل پرسپولیس نیز گفت: آن دیدار هم مثل تمام مسابقات سه امتیاز دارد، برای موفقیت تلاش می‌کنیم و امیدواریم که بازیکنان مصدوم‌مان به این دیدار برسند و بتوانیم در شهر خودمان از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز