خبرگزاری کار ایران

محمد ربیعی: تشنه برگشت به بازی بودیم/ به نکونام و هاشمی نسب احترام میگذارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۱۴

سرمربی مس رفسنجان معتقد است با پیروزی برابر فولاد این تیم به جدول مسابقات بازگشته است.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان بعد از پیروزی این تیم در برابر فولاد در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا از صمیم قلبم به جواد نکونام و کادرفنی‌اش خسته نباشید می‌گویم. به مجموعه مس هم خسته نباشید می‌گویم چون اعضای تیم ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و تشنه پیروزی بودند. این پیروزی را به مردم شریف و نجیب رفسنجان و همچنین کارگان مس تقدیم می‌کند.

وی افزود: یکی از بازی‌های با کیفیت‌مان را ارائه دادیم و در نیمه اول روی یک اشتباه گل خوردیم.ما بازی خوبی هم مقابل پرسپولیس انجام دادیم و در این بازی وقتی گل خوردیم تیم‌مان شوکه شد. فولاد تیم قدرتمند و باتجربه است و در ضد حملات هم بسیار خطرناک هستند و فکر می‌کنم با تدابیر و تلاش بچه‌ها به حریف موقعیت ندادیم تا توانستیم در دقیقه ۹۳ گل مساوی را بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: این اتفاق را سال گذشته در لیگ دسته یک تجربه کردیم و بچه‌ها می‌خواستند و عطش برگشت به بازی را داشتند و این نشان از اتحاد و صرف فعل خواستن برای مس رفسنجان است. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز قول دادند که بازی را می‌برند و به عهدی که داشتند، عمل کردند. به همه اعضای تیم و باشگاه خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم فصل را به خوبی تمام کنیم و قولی که به مردمان رفسنجان دادم، محقق شود.

ربیعی ادامه داد: قول دادم تیم را در لیگ برتر حفظ کنم و امیدوارم خدا کمک کند و چنین اتفاقی رخ دهد. از بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی به بازی آمدند تشکر می‌کنم که وظایف‌شان را به خوبی انجام دادم اما در رابطه با داوری فقط یک نقطه را می‌گویم؛ مس تنها تیم لیگ برتر است که در تمام مسابقاتش پنالتی برایش گرفته نشده است. ۲۶ هفته یک پنالتی برای ما گرفته نشده و در بازی امروز با داور اختلاف نظر زیادی دارم و از نظر من باید بهتر سوت می‌زد. ۸ دقیقه بازی کامل خوابید و خیلی سخت بود که بازی برگردد اما داور بازی را می‌شناسم و داور خوبی است. فقط فکر می‌کنم در نیمه اول می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد.

وی پایان در خصوص اعتراض کادرفنی فولاد به داوری گفت: برای نکونام و هاشمی نسب احترام قائلم و اگر صحبتی راجع به داوری داشتند، به نظرشان احترام می‌گذارم. توانستیم از فشار خارج شویم و این موضوع مهمی بود و بازی بعدی‌مان هم مقابل ماشین سازی بسیار مهم است. پرونده این بازی تمام شده و بازیکنانم از همین الان دیگر حق خوشحالی ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز