خبرگزاری کار ایران

خرمگاه: فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه توپ را بغل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۱۹۵

مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد خرمگاه در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی بسیار حساس بود و ما می‌توانستیم شرایط را طوری رقم بزنیم که اگر پنالتی برای ما گرفته می‌شد. فرشید اسماعیلی درون محوطه جریمه توپ را بغل کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

او ادامه داد: از نتیجه راضی نیستیم اما از بازیکنان راضی هستیم چرا که شرایط را طوری رقم زدند که بازی را می توانم بگویم در تمام بازی در اختیار داشتیم.

خرمگاه درباره گل آفساید همینطور گفت: اگر آن پنالتی ما گرفته می شد منجر به آن صحنه آفساید نمیشد، اگر پنالتی ما گرفته می شد دیگر کار به آنجا نمی رسید.

مربی تیم آلومینیوم از عملکرد دروازه بان استقلال تمجید کرد و گفت: سید حسین حسینی بهترین بازی خودش را انجام داد و در کلاس جهانی بازی کرد. اگر حسینی امروز روز خوبش نبود نتیجه طور دیگری بود.

خرمگاه به مسائل داوری اشاره کرد و افزود: آقای منصوریان همیشه گفته و ما همیشه از داوران تشکر کردیم. امروز هم آقای سیدعلی و گروه شان داوری خوبی داشتند و با صبر زیاد کار را دنبال کردند که بازی را مدیریت کردند.

خرمگاه درباره ترس از شکست از سوی دو تیم و کیفیت زمین بازی همچنین عنوان کرد: ما زمین خوبی داشتیم و شرایط ایده آل برای بازی بود اما تفکرات مربیان و کادرفنی طوری رقم زده بود که بهم موقعیت ندهند و آنطور که برای تیم خوب استقلال لحظه به لحظه برنامه داشتیم، اجازه موقعیت گرفتن ندادیم و به دنبال ضربات ایستگاهی بودند. تلاش کردیم که بهترین بازی را داشته باشیم و از نتیجه راضی نیستیم اما از بازیکنان راضی هستیم که تمام تلاششان را انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز