خبرگزاری کار ایران

مجیدی: پشت بازیکنانم را خالی نمی‌کنم؛ من به شما نمی‎‌بازم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۱۹۰

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک به اشتباهات داوری و مشکلات تیمش اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان در خصوص بازی اظهار داشت: دو تیم بازی بسته ای داشتند و فکر میکنم چون شرایط آب و هوایی روی بازیکنان ما تاثیرگذاشت اما در نیمه دوم با تعویض ها بهتر شدیم و به گل سالم هم رسیدیم اما متاسفانه آقای داور گل را مردود اعلام کردند. واقعا برای منم جای سوال است یکی به ما جواب بدهد مشکل شما با استقال چیست؟

او ادامه داد: چرا این کارها را میکنید؟ من نمیخواهم داوران را بگویم ولی چرا فقط اشتباهات برای استقلال است؟ هر هفته فقط یک اشتباه! چرا باید گل سالم ما را اعلام نکنند؟ این هواداران گناه دارند؟ کی میخواهد جواب هواداران را بدهد؟ چرا این کار را با بازیکنان و هواداران میکنید؟ بازیکنانم شش ماه است که دریافتی ندارند اما با جان و دل بازی میکنند.

مجیدی افزود: مشکل شما با استقلال چیست؟ چرا این کار را می کنید؟ تعجب میکنم و واقعا دیگر چنین چیزی ندیدم که اشتباهات داوری این اندازه برای یک تیم رخ بدهد من نمی خواهم حرفی بزنم که مدیون شوم ولی نمی توانم بگویم که اشتباهات سهوی است. با تمام وجودم این حرف را میزنم. یکی باید این حق هواداران را بگیرد. از وقتی حرف زدیم زمین و زمان علیه ما شدند. نکنید این کار را، آه هواداران دامن شما را می گیرد. خیلی راحت حق مان را می‌خورند. واقعا متاسفم و دیگر حرفی برای گفتن ندارم. شرمنده هواداران و بازیکنان هستم. تک و تنها هستم و هیچ کس از داخل و خارج باشگاه کمکم نمی‌کند. این ضررش برای هواداران است. 

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره اختلافات مدیریتی و تاثیر آن روی تمرکز بازیکنان همچنین گفت: به نظرم بعد از اینکه به ذوب آهن و پرسپولیس باختیم با این وضعیت باشگاه بازیکنانم شاهکار کردند و چهار برد متوالی آوردند. روز اول هم در این باشگاه گفتم، برای من مهم نیست چه کسی مدیر باشد. کار من به عنوان سرمربی کار در زمین چمن است. تنها درخواست کردم حق بازیکنانم را بدهند. این باشگاه بزرگ استقلال است و امکانات باید در حد و شان تیم باشد. برای من فرقی ندارد چه کسی مدیر باشد. من اگر حرفی زدم برای بازیکنان بوده، بازیکنانم شریف ترین انسان هایی هستند که در زندگی دیده ام. مسئولین کشور استقلال و هوادرانشان را نمی‌بینند. دو ماه است که مشکلات را میگویم و می گویم که این هواداران گناه دارند اما برای هیچ کس مهم نیست.

مجیدی در پایان گفت: امکان ندارد پشت بازیکنانم را خالی کنم، هر کاری که لازم باشد برای آنها انجام میدهم. به هواداران قول میدهم. من به اینها نمیبازم. شب شما به خیر!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز