خبرگزاری کار ایران

رجبی: مسئولان رفسنجانی به ما زمین تمرین ندادند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۷۴

مربی تیم فولاد خوزستان با انتقاد از اینکه این تیم فرصت تمرین در زمین بازی را پیدا نکرد گفت: این اتفاقات در فوتبال امروز دنیا بی معنی است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دیدار فردای این تیم برابر مس رفسنجان گفت: ابتدا باید از مردم خوب و خونگرم رفسنجان بابت مهمان‌نوازی‌شان تشکر کنم که امروز ما را با محبت‌های خود شرمنده کردند. فردا بازی سختی با تیم خوب و هماهنگ مس رفسنجان داریم و می‌دانیم که از این بازی چه می‌خواهیم. درست است که مس رفسنجان در اولین سال حضور خود را لیگ برتر قرار دارد اما با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند و البته بازیکنانی که در نیم‌فصل گرفته‌اند، حریف سر سختی برای همه تیم‌ها خواهند بود. 

مربی فولاد همچنین گفت: باید تمام تلاش و تمرکز خود را به کار بگیریم تا بتوانیم بهترین عملکرد رو داشته باشیم و باعث شادی مردم خونگرم خوزستان و هواداران تیم‌مان شویم. فلسفه ما همیشه بازی به بازی بوده و فصل قبل نیز با همین هدف‌گذاری توانستیم پس از شش سال برای تیم بزرگ فولاد، با کمک تمام اعضای تیم و هواداران سهمیه کسب کنیم و امسال نیز بازی به بازی جلو خواهیم رفت.

وی در خصوص برگزار نشدن تمرین امروز تیم‌شان در رفسنجان نیز گفت: راستش را بخواهید ما چندین روز قبل با مسئولان  فوتبال رفسنجان برای انجام یک جلسه تمرینی هماهنگ کردیم و قرار بود امروز این تمرین رأس ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار شود اما وقتی ما به استادیوم رسیدیم، دیدیم که یک دیدار از رده پایه استان کرمان در حال برگزاری است و تعداد بسیار زیادی هوادار روی سکوها حضور دارند. این مسأله باعث شد که بدون تمرین به هتل بازگردیم و فردا بدون اینکه روی چمن مصنوعی تمرین کرده باشیم، به مصاف مس رفسنجان خواهیم رفت. بابت این موضوع از تیم مس رفسنجان، مسئولان رفسنجان و هیئت فوتبال این شهر گله داریم. این رسم مهمان نوازى نیست.امروز به ما زمین تمرین ندادند و این اتفاقات در فوتبال امروز بی معنی است.

رجبی در انتها گفت: فردا ساسان انصاری و محمد آبشک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و تعداد زیادی از بازیکنان ما همچنان مصدوم هستند. این مسأله روی تیم ما تأثیر منفی گذاشته و دیدید که در دیدار با سپاهان، ما کمتر از ۴۰ درصد از بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشتیم. به هرحال و با وجود این شرایط، فردا برای موفقیت باید با برنامه وارد زمین شویم و بدانیم که از بازی چه می‌خواهیم، تا لحظه پایانی بجنگیم تا بتوانیم موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز